niedziela, 20 sierpnia 2017

GRANATOWY KOMBINEZON


Kombinezon gości na ulicach już od dawna. Na początku XX wieku był męskim strojem roboczym. Kobiety nosiły go rownież w pracy, gdyż był to niezwykle wygodny i praktyczny strój. 

Po II wojnie światowej kombinezon noszono już na co dzien głównie w wersji sportowej. Szyty był z dżerseju i delikatnych bawełnianych tkanin. To właśnie wtedy Cococ Chanel namawiała kobiety, aby porzuciły niewygodne gorsety i zaczęły nosić spodnie i kombinezony. Od tamtej pory kombinezony zagościły na stałe w damskiej garderobie. Mamy ich ogromny wybór czy to z długimi nogawkami czy to z krótkimi, z rękawem lub bez, luźne lub dopasowane, każdy znajdzie coś dla siebie

Pomimo, że bardzo mi się podobają kombinezony to w mojej szafie go brakowało. Dopiero w tym miesiącu kupiłam swój pierwszy kombinezon w kolorze granatowym. Oczywiście zakup był zupełnie przypadkowy, gdyż ''wpadł mi w oko'' wisząc na manekinie w sh. Jest on bardzo wygodny, można go nosić zarówno w wersji eleganckiej jak i sportowej.Tym razem postawiłam na tę pierwszą wersję. Połączyłam go ze szpilkami i torebką w kolorze burgundowym  oraz delikatną biżuterią. Idealny strój do pracy, na randkę lub inną okazję.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)










kombinezon/overall - Next (sh)
szpilki/heels - New Look
torba/bag - no name

10 komentarzy:

  1. Świetny ten kombinezon, za takie łupy kocham sh!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz w tym kombinezonie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię kombinezony, bo zakładasz i nie trzeba kombinować :)
    poza tym są tak uniwersalne, że można je nosić i na sportowe i na elegancko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kombinezon, ładnie jest Ci w granacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kombinezon widziałabym w mojej szafie - est cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny kombinezon! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny kombinezon !!! Ale to tymi dodatkami wydobyłaś jego całe piękno. I te wisiorki !!!! Wspaniale !!!! Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)