środa, 2 sierpnia 2017

FLORAL EMBROIDERED TULLE SKIRT - ZAFUL


Hafty, hafciki są nadal absolutnym hitem. Uwielbiam je zarówno na dżinsach, sukienkach, koszulach czy dodatkach. Mam już kilka rzeczy w swojej szafie z haftami, ale ostatnio dołączyła również tiulowa spódnica ze sklepu Zaful. Delikatne kwiaty pnące się na czarnym tle wyglądają pięknie i przypominają ogród.

Spódnica jest na tyle bogata, że zdecydowałam się na nałożenie czarnej góry. Właściwie jest to krótka sukienka którą dodatkowo nałożyłam odwrotnie (czyli tył jest z przodu) dzięki temu uzyskałam ciekawy efekt. Czarne sandały i limonkowa torebka dopelniają stylizację. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-)








 spódnica/skirt - Zaful
bluzka/blouse - Atmosphere (sh)
buty/shoes - Mel
torebka/clutch - sh


Zobaczcie jeszcze jakie dżinsy dołączyły do mojej garderoby, tak jak spódnica są również ze sklepu Zaful.



 

9 komentarzy:

  1. spódnica jest przepiękna;) świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka i przepięknie współgrająca ze spódnicą torebka - super !! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica urocza! Świetnie wyglądasz, bardzo Ci pasuje, no i sandałki, śliczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz, tak kobieco i elegancko, a jednocześnie zwiewnie :) podoba mi się stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie przepięknie to wymyśliłaś :))) Efekt bluzki jest cudowny, a spódnica po prostu rewelacyjna :)))). I ta torebka !!!!!!!!!!!! Ślicznie :)))) . Ściskam - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)