czwartek, 31 sierpnia 2017

FIOLETOWA KOSZULA Z FALBANAMI I LAWENDOWA SPÓDNICA


Falbany są modne od dawna, natomiast w tym sezonie przybrały nieco inny wygląd. Zarówno na wybiegach jak i w sieciówka możemy znaleźć falbanki na zdekonstruowanych koszulach, spodniach, asymetrycznych spódnicach, sukienkach, marynarkach a nawet na butach. Jednym słowem falbany opanowały wszystko. Niektórym osobom  to się podoba, inni mówią temu trendowi zdecydowane ''nie''. Ja uwielbiam bawić się modą, dlatego też chętnie po nie sięgam.


W dzisiejszej stylizacje pierwsze skrzypce gra piękna, fioletowa, koszula we wzory, oczywiście z falbanami. Ma mocno zarysowane ramiona, dlatego będzie pasowała tylko dla szczupłych osób, oraz sylwetek typu ''gruszka''. Koszula pochodzi ze sklepu Zaful i absolutnie skradła moje serce. Połączyłam ją z krótką, lawendową spódnicą oraz pudrowymi dodatkami: sandały na szpilce oraz torebka. ''Wisienką na torcie'' są duże, zielone kolczyki uszyte przeze mnie techniką haftu soutache. 
Stylizacja jest bardzo kobieca pomimo tak mocno zabudowanej góry, a to za sprawą krótkiej, dopasowanej spódnicy oraz szpilek. A jak Wam się podoba taki zestaw?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć  :-)












 koszula/shirt - Zaful
spódnica/skirt - sh
sandały/sandals - Mohito
torebka/clutch - Orsay
kolczyki/earrings - Queen Jewellery Soutache


Na koniec zobaczcie dżinsy, które zamówiłam również na sklepie Zaful. Są świetne, a przede wszystkiem bardzo wygodne. 

10 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie. Pięknie wyglądasz. A dżinsy super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest absolutnie genialna ...i fason i nadruk . A zestawienie jej z takim wlasnie dolem bylo mistrzowskim posunieciem :) Kapitalnie wygladasz :)

    PS: Spodnie bardzo,bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I te falbany i żabocik przy szyi absolutnie mnie ujęły ! już dawno nie widziałam tak pięknej bluzki <3 ajćććććć !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego !!! Koszula i ta spódnica idealnie dobrana - zachwycający pomysł. Kolczyki uszyłaś cudownie, Twoje zdolności już wielokrotnie chwaliłam i zawsze jestem Twoimi dziełami zafascynowana. Ślicznie - kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)