niedziela, 13 sierpnia 2017

BLACK LOOK AND ORANGE MAKEUP


Kiedyś nie lubiłam nosić czerni od stóp do głów, bo źle mi się to kojarzyło, a i uważałam że będąc nastolatką nie będę nosiła dużo ciemnych kolorów. Teraz to się zmieniło, bo lubie zarówno soczyste barwy jak i te ciemne.
Czerń można nosić na różne sposoby: elegancko jak i sportowo, na co dzień oraz na szczególne okazje. To klasyka bez której nie można stworzyć swojej garderoby.

U mnie dzisiaj czerń w wersji sportowej. Spódnica zrobiona jakby z siatki  pięknie odsłania nogi. Połączona z T-shirtem  oraz z białymi adidasami tworzy fajny sportowy look. Oczywiście idealnie sprawdzi się również w eleganckiej wersji ze szpilkami i koszulą. 
Ciemną stylizację postanowilam przełamać kolorem ale tym razem w makijażu. Pomarańczowe oko i lekko brzoskwiniowe usta ożywią nawet najbardziej nudny strój.

A Wy co sądzicie o takim połączeniu?










spódnica/skirt - sh
koszulka/T-shirt - Reserved
buty/shoes - Nike Cortez
 


9 komentarzy:

  1. Ja raczej stronię od czerni, rzadko można mnie w niej zobaczyć, ale Twoj zestaw bardzo mi się podoba, bo jest taki łobuziarrrski trochę, tu siateczka na spódnicy, tu biale napisy, okularki- super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. love this post :)
    have a nice week :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, niebanalny zestaw, spódnica świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ta spódnica to prawdziwa perełka

    OdpowiedzUsuń
  5. modny nadruk, czern i adidaski, sama wygoda Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje pomysły na makeup, zawsze perfekcyjne !!!! Świetny, młodzieńczy look, a jednak taaaaki sexi . :))))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)