niedziela, 16 lipca 2017

SPÓDNICA MIDI W PASKI, BŁĘKITNA KOSZULA I KOLCZYKI SOUTACHE


W letnich trendach zawsze pojawiają się marynarskie akcenty: m.in są to paski. Pasują dla każdego, wystarczy dobrać ich odpowiednią grubość i ułożenie.W tym roku w mojej szafie przybyło niebieskich koszul w paski, nie zabrakło również sukienki, którą mogliście już tutaj zobaczyć.


W dzisiejszej stylizacji ''główną rolę odgrywa'' spódnica midi w biało-czerwone pasy, którą kupiłam rok temu na wyprzedaży (stylizacja sprzed roku TUTAJ). Zestawiłam ją z błekitną koszulą oraz czerwonymi balerinami. Ktoś z Was może powiedzieć, że przecież długość midi jest trudna i źle wygląda z płaskim obuwiem. Na pewno tak jest, ale pomimo, że nie jestem wysoka zdecydowalam się na płaskie buty, gdyż to typowo dzienna stylizacja, w której można iść na długi spacer lub pójść do pracy i pomimo to wyglądać dobrze. Najważniejsze jest to, aby w danym stroju czy stylu ubierania czuć się dobrze wtedy każdy nas tak będzie spostrzegał. Nawet w najlepszym, najdroższym zestawie jedna osoba będzie wyglądała jak milion dolarów inna już nie. Dlatego tak ważne jest zachowanie swojego stylu.
PS. Zwróćcie uwagę na kolczyki, które jak się domyślacie są wykonane przeze mnie :-)










spódnica/skirt - Mohito
koszula/shirt - Zara (sh)
buty/shoes - H&M
torebka/clutch - sh
kolczyki/earrings - Queen Jewellery Soutache

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw. Ślicznie Ci w nim.
    Lubię niebieskości.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica bardzo podoba mi się, świetne są te paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie wyglądasz a spódnica cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz fenomenalnie w tej stylizacji. Inspiracja stylem vintage potrafi być nieskończona :-) kolczyki masz bajeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, kolczyki szyję sama, szyję również na zamówienia :-) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetna nietypowa marynarska stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :) Ja jakoś nigdy nie przepadałam za paskami, ale do Ciebie pasują Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne retro zestawienie. Ciężko o lepiej prezentujące się połączenie niż właśnie taki błękit koszuli i czerwień spódnicy. Jest w tym i elegancja i szyk, czyli wszystko, co trzeba. :) No i ciężko byłoby nie zwrócić uwagi na te dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :-) Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  8. Pięknie wyglądasz :) . Uwielbiam Twoją biżuterię i zawsze podziwiam Twoje umiejętności. Pozdrawiam serdecznie - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sie cieszę, że moja biżuteria się podoba :-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw- mega podoba mi się calość, absolutnie nic bym tu nie zmieniła :D
    Super !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)