niedziela, 23 lipca 2017

SPÓDNICA I BLUZKA W PASKI ROSEGAL


23 lipca, to właśnie dzisiaj obchodzę swoje 27 urodziny (jak ten czas szybko leci). Wszystkim, którzy pamiętali dziękuję za piękne życzenia i wspaniałe prezenty.


Przejdźmy do stylizacji: nadal pozostaję w klimacie marynarskim, a dokładnie chodzi o paski. Tym razem w wersji total look. Asymetryczna spódnica z wiązaniem w połączeniu z bluzką z fantazyjnymi rękawami tworzą świetny duet. Idealnie do tego zestawu pasują białe mokasyny z paskowym elementem. Zarówno spódnica jak i bluzka są ze sklepu Rosegal.
Takie łączenie pasków na pewno nie będzie pasowało dla każdego, wszystko zależy od figury. To nie znaczy, że osoby o krągłych kształtach nie mogą nosić pasków. Wystarczy wybrać mały element chociażby w postaci butów, torebki, a jeśli już decyzja padnie na bluzkę, to paski muszą być szersze, gdyż takie drobne bardzo powiększą sylwetkę. 

Jak Wam sie podoba moja stylizacja w paski w wersji total look?

















bluzka/blouse - Rosegal
spódnica/skirt - Rosegal
buty/shoes - born2be.,pl


Zerknijcie co jeszcze otrzymałam ze sklepu Rosegal:

1. Sukienka z falbanami na ramionach w kolorze pudrowego różu, która bardzo mi się podoba, ale niestety jest na mnie trochę za duża.



2. W końcu chciałam sprawdzić jak mają się męskie rzeczy z tego sklepu, jak jest z rozmiarami i jakością, wybrałam więc czarne, sportowe spodenki








8 komentarzy:

  1. Piękny duet, chociaż sama pewnie bym się na niego nie odważyła:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz pięknie i oryginalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ostatnio bardzo bliski sercu jest styl marynarski- więc mega podoba mi się Twoja propozycja <3
    super wyglądasz kochana :)

    I spóźnione, ale szczere sto lat i spelnienia najskrytszych marzeń :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Chcesz poćwiczyć swoje pisarskie umiejętności i przy okazji wygrać książki, upominki, reklamę bloga i grafikę? Tak? W takim razie zapraszam Cię serdecznie do konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie” – www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com Wystarczy napisać opowiadanie o dowolnej tematyce do 5 stron i… co dalej? Dowiedz się szczegółów, czytając regulamin na blogu. Pozdrawiam ciepło!

    Ps. Przepraszam za spam, ale wiadomo, jak trudno jest się zareklamować. A może akurat Cię zainteresuje konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie uwielbiam ten paskowy trend - Twoja propozycja jest idealna. Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)