niedziela, 2 lipca 2017

PALETA CIENI ZOEVA SMOKY I MY SECRET TROPICAL ROMANCE


Dzisiaj chcę Wam pokazać co nowego, kolorowego pojawiło sie u mnie w kosmetyczce. Są to cienie, a dokładnie dwie paletki, które ułatwiają wykonywanie makijażu oka.


1. Pierwsza to paletka Zoeva Smoky. Zawiera ona 10 cieni: 8 matowych oraz 2 perłowe. Jest bardzo dobrze napigmętowana, cienie idealnie się blendują. Można nimi wykonać zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy. Jeśli chodzi o trwałość to tutaj mam mieszane uczucia. Mam dość tłuste powieki i cienie utrzymują się u mnie 8 godz, po tym czasie cienie zaczynają zbijać się w załamaniu powieki. Może to kwestia dobrze dobranej bazy. Tak czy inaczej paletka jest godna uwagi.



2. Druga to fantastyczna paletka 3 soczystych cieni z My Secret. Trafiłam na nią przypadkowo w internecie i zapragnęłam ją mieć, gdyż od jakiegoś czasu szukałam intensywnego pomarańczowego cienia, którym mogłabym wykonywać kreskę. Udało mi się ją dostać w drogerii Natura w promocji za niecałe 11zł. 
Jestem pod wrażeniem tak dobrej pigmentacji, aż ciężko mi było domyć ręce. Paletka oprócz koloru pomarańczowego posiada również różowy oraz intensywny niebieski/turkusowy. Jak widać na zdjęciach są to matowe cienie. Mieszam je z duralinem z Inglota i tworzę kolorową kreskę na powiece. Jest to świetne rozwiązanie na lato. W połączeniem z duralinem zmycie kreski jest jeszcze trudniejsze, ale dzięki temu mam pewność że  będzie trzymała się cały dzień. 
Teraz moge kombinować z makijażem co sprawia mi ogromną radość, czyżby zrodziła się nowa pasja?!
 





Po lewej cienie zmieszane z duralinem po prawej położone na sucho bez żadnej bazy.

7 komentarzy:

  1. Wow! Te 3 ostatnie cienie są cudne! Mega napigmentowane. Soczyste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paletka z My secret, ekstra;) uwielbiam również mieszać cienie z Duralinem i robić kolorowe kreski.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ pigmentacja tych kolorowych cienie :) rewelacja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory, idealne na lato na dzień i na wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nudziakowa bardziej mi sie podoba jesli chodzi o moj dzienny look, natomiast druga ma przepiekne kolorki :)).
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka pigmentacja! Wow!
    make-it-to-the-top.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza paletka jest wręcz idealna dla mnie :D
    Ta druga jest po prostu MEGA ;)
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)