sobota, 29 lipca 2017

GAMISS GRAY JEANS AND WHITE JACKET


Mamy w tym roku tak zimne lato, że większość rzeczy które kupuję są na chłodniejszą pogodę, więc będą też idealne na jesień a nawet i zimę.
Ostatnio do mojej szafy przybyły trzy pary nowych dżinsów oraz mini plecak/torebka. Wszystkie te rzeczy pochodzą ze sklepu Gamiss 

Dzisiejsza stylizacja jest bardzo prosta i klasyczna. Szare spodnie, które są bardzo wygodne  zestawiłam z T-shirtem, białą dżinsową kurtką oraz adidasami. Cały look dopełniają duże kolczyki oraz plecaczek, który ma odpinane paski dzięki temu mogę nosić go również jako torebkę.
Jak Wam sie podoba taki zestaw?










spodnie/jeans - Gamiss
koszulka/T-shirt - Orsay
kurtka/jacket - sh
torebka/clutch - Gamiss
buty/shoes - Nike Cortez

Do mojej szafy przybyły również dżinsowe ogrodniczki (Gamiss) oraz dżinsy z przetarciami (Gamiss).


 

12 komentarzy:

  1. Ale faaajny zestaw!!! Super spodnie! I jaka cudna torebusia ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz a spodnie bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sportowa klasyka, świene adidaski!

    OdpowiedzUsuń
  4. A moją uwagę w szczególności zwróciły paznokcie - są piękne!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w paznokciach!!!!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie fajna torebka i cudowne kolczyki :))) Świetny, casualowy look - idealny na wakacyjne wyprawy. Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)