poniedziałek, 19 czerwca 2017

CZARNA SUKIENKA Z KWIATOWYM HAFTEM


Hej. Po chwilowej przerwie powracam do Was z nowym postem. Dzisiaj króluje czerń w duecie z kwiatami, które pieknie ożywiają czarną sukienkę.


Uwielbiam ubrania z haftami i mam w swojej szafie kilka takich rzeczy, głównie są to koszule i bluzki. Udało mi się także kupić czarną sukienkę o prostym kroju, z pięknymi kwiatowymi haftami. Dzięki nim sukienka nie jest nudna. Połączyłam ją z czarnymi, wiązanymi balerinami i torebką w tym samym kolorze. Kolczyki natomiast są czarno-różowe z długimi chwostami, które uszyłam techniką haftu sutasz.Taka wyraźna biżuteria pięknie dopełnia całą stylizację.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)









  
sukienka/dress - sh
buty/shoes - no name
torebka/clutch - sh
kolczyki/earrings - Queen Jewellery Soutache


13 komentarzy:

  1. I wróciła w pięknym stylu :D
    sukienka i kolczyki są fantastyczne ! :D
    super wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka. Bardzo ładny zestaw :)
    MÓJ BLOG


    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalna sukienka, uwielbiam haftowane zdobienia <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez czytania wiedziałam, że kolczyki zrobiłaś sama :))))) . Przepiękna sukienka, całość po prostu idealna - te buty, kolczyki właśnie i haft na tle czarnego - super :)))) . Całuski - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta sukienka i kolczyki cudne - super, że zrobiłaś je sama:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafty zdecydowanie królują w tym sezonie :)
    Piękna sukienka i dodatki ładnie się z nią komponuja :)
    Pozdrawiam !
    www.insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka. Bardzo cieszy mnie fakt, ze do łask w tym sezonie wróciły własnie hafty. Są niepowtarzalne i dodają charakteru nawet najprostszej formie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna sukienka, że TY pięknie w niej wyglądasz to oczywiste.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)