poniedziałek, 29 maja 2017

NIKE CORTEZ, LEATHER SKIRT AND PINK BOMBER JACKET



Jeszcze kiedy chodziłam do szkoły sportowe buty nosiło się tylko do dżinsów, bluzy i koszuli w kratę, ewentualnie do sportowej krótkiej spódnicki. Łączenie ich z eleganckimi elementami było abstrakcją.
Na szczęście te czasy minęły i mamy większą swobodę w modzie. 


Dzisiaj kolejna stylizacja z adidasami, które od niedawna zagościły w mojej szafie. Uwielbiam ten model butów i z chęcią przygarnęłabym je w różnej wersji kolorostyczniej, niestety mój budżet tego by nie wytrzymała :-). Kolejnym mocnym elementem w tej stylizacji jest skórzana spódnica z rozpinanym zamkiem z przodu. W połączeniu z kabaretkami, białym T-shirtem, różową bomberką i adidasami tworzy oryginalny zestaw.
Tak jak już pisałam wcześniej lubię eksperymentować z modą, bo dzięki niej mogę wyrazić siebie.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)
 













bluza/bomber - sh
spódnica/skirt - sh
koszulka/T-shirt - House
buty/shoes - Nike Cortez (Zalando)
torebka/bag - River Island (sh)

9 komentarzy:

  1. Kochana zachwycasz:) wyglądasz fantastycznie i świetną masz kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)
    Kurteczka mi się bardzo podoba :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Kabaretki w sportowym wydaniu wyglądają naprawdę super. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz:D
    Mega stylizacja :D
    Uwielbiam te kabaretki :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja się cieszę, że te czasy takiego szufladkowania już minęły :) kiedyś ludzie bali się wychodzić przed szereg i woleli wtopić w tłum, być niezauważalnym, a teraz jest zupelnie inaczej- na szczęście ! :)
    moda jest wlaśnie po to, by się nią bawić :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful look, I loved it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kabaretki! bardzo mi się podoba Twoja propozycja :) modnie, stylowo i wygodnie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację - zestaw jest baaardzo interesujący :)))))) . Kocham tę Twoją spódnicę, ma fantastyczny krój, a cała reszta tak jak piszesz - elegancki luz, idealny na lato :))))) . Buziaczki - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)