środa, 10 maja 2017

MODOWY EKLEKTYZM




Eklektyzm: to słowo ostatnio często przewija się w modzie. A co to dokładnie oznacza? To łączenie różnych stylów, faktur, kolorów, krojów, pozornie do siebie nie pasujących. Można wykazać się kreatywnością i wyczuciem stylu, bo modą trzeba się bawić i umieć ekspermentować.


Mój dzisiejszy outfit można zaliczyć do eklektyzmu. Połączenie dzianiny, dżinsu, skóry a także lekko połyskującej tkaniny  z jakiej zrobiony jest płaszcz, do tego frędzle, a zamiast torebki jest plecak. Dużo tego?Oczywiście, że dużo, ale nie znaczy, że te rzeczy do siebie nie pasują. 
Ostatnio bardzo modne jest zakładanie gorsetu lub bieliźnianej koszulki na ramiączkach na koszulę lub T-shirt z rękawkiem. Również wykorzystałam ten trend i na białą koszulę założyłam brązową, dzianinową bluzkę z frędzlami. Połączyłam to z dżinsami, skórzanymi botkami  oraz beżowym trenczem. Nie chciałam, aby zestaw wyglądał na elegancki, więc zamiast torebki wybrałam plecak. I jeszcze jeden mały dodatek w postaci własnoręcznie uszytych kolczyków.
Ten outfit stworzyłam pod wpływem chwili, wystarczyła wyobraźnia, piękna pogoda i dobry humor.
Dajcie znać jak Wam sie podoba taki zestaw?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) 














 koszula/shirt - sh
top/top - sh
spodnie/jeans - outlet
płaszcz/coat - sh
buty/boots - Zalando
plecak/backpack - sh
kolczyki/earrings - Queen Jewellery Soutache 
 

8 komentarzy:

  1. Ale fajny zestaw!! Lubię takie modowe łączenia różnych stylów i rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia są cudowne a Ty wyglądasz jak zawsze fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak piszesz, dużo, baaardzo dużo się dzieje, ale wszystko idealnie skomponowane. Eklektyzm uwielbiam, w wydaniu boho zamieszanym z Annie Hall super :) Jestem zachwycona Twoimi zamieszanymi stylówkami ostatnio, bo poznałam Cię w święta w grzecznej sukience pod choinką :))Fantastyczna fryzurka do tej stylowy, kojarzysz mi się z Brodką, choć jej daleko do boho :) Pozdrawiam Cię serdecznie i zazdroszczę trencza, w poszukiwaniu podobnego, klasycznego mam już żółty i jaskrawo różowy za karę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło,bardzo spójnie i ciekawie! Ja też lubię takie pomieszanie(:

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam stylizacje z odwaga i fantazja :)I jedno i drugie zobaczylam w tym looku :)))) cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam styl eklektyczny. Nie wyobrażam sobie ubierać się w tylko jednym, określonym stylu. ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się akcenty - kolczyki, top i buty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)