czwartek, 18 maja 2017

KLASYKA - SPORT I ELEGANCJA/CZERŃ I BIEL


Dzisiejsza stylizacja to połączenie elegancji ze sportem.To bardzo modne zestawienie a przede wszystkim wygodne. Czarne spodnie i bialy T-shirt to klasyczny duet. Do tego nałożyłam adidasy i płaszcz.


Płaszcz to mój nowy nabytek. Jest genialny a najbardziej podoba mi się to że nie ma guzików, natomiast można go przewiązać paskiem. Pasuje naprawdę do wielu stylizacji i o to chodzi w takich klasycznych rzeczach.

Nie będę więcej się rozpisywać, zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) Pozdrawiam









 spodnie/pants - sh
koszulka/T-shirt - House
płaszcz/coat - H&M
buty/shoes - Zalando

9 komentarzy:

  1. Super sport chic :) Masz rację, że płaszcz jest genialny, wpadł mi w oko zanim przeczytałam, cudownie się układa, jest taki jakby lejący :) Lubię Twoje róznorodne odsłony :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam takie sportowe zestawienia przełamane nutką elegancji. Bardzo mi się podoba! Piękny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna stylizacja :) Jest w niej wszystko co byc powinno:szyk,klasa i fantazja :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz:) piękny masz płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz jest - rzeczywiście - bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo podoba mi się, że przełamałaś ten płaszcz, sportowymi butami, które swoją drogą świetne są <3
    plaszcz rowbież bardzo przypadl mi do gustu- bo sama bardzo lubię takie asymetryczne, bez zapięć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie stylizacje mi się bardzo podobają. Wygoda przede wszystkim :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszcz jest mega, świetnie Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie pokazałaś sport i elegancję w jednym. Biały i czarny w tym semi sportowym stylu wygląda fantastycznie - uściski - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)