poniedziałek, 1 maja 2017

BLUZKA Z SZEROKIMI RĘKAWAMI I SPODNIE W KRATĘ



Trendy na wiosnę/lato 2017 przynoszą nam dużo ciekawych rozwiązań. Jednym z nich są bufiaste i rozkloszowane rękawy. Uwielbiam bawić się modą, dlatego ten trend bardzo przypadł mi do gustu.


Bluzka z szerokimi rękawami nawet nudnej stylizacji nada charakteru. Szerokie rękawy spotkamy również przy swetrach, sukienkach, marynarkach czy okryciach wierzchnich. Im większe tym lepsze. Rękawy dodatkowo mogą być przewiązane wstążką lub zakończone plisami. 
Świetnie sprawdzą się u osób z szerokimi ramionami. Taki fantazyjny rękaw przy bluzce czy sukience wyrówna proporcje górnej częsci ciała. Osoby niskie oraz bardziej zbudowane muszą uważać przy wyborze szerokości mankietu, najlepiej wtedy sprawdzi się lekko rozszerzany lub delikatna falbanka w okolicy łokcia.

Bluzkę z rozszerzonymi rękawami najlepiej zestawić z dopasowanymi spodniami, jesli jednak zdecydujesz się na dzwony bo masz smukłe nogi koniecznie załóż buty na obcasie.

W mojej dzisiejszej stylizacji króluje biała bluzka z rozkloszowanymi rękawami, którą możecie kupić w  sklepie ZAFUL. Połączyłam ją ze spodniami w kratę, trenczem oraz mokasynami. Dodatki w postaci małej, czarnej torebki i białych okularów dopełniają stylizację. 
Jak Wam sie podoba takie połączenie?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)

















bluzka/blouse - ZAFUL 
spodnie/pants - sh
buty/shoes - no name
płąszcz/coat - sh
torebka/clutch - sh





15 komentarzy:

  1. Przepięknie zdjęcia , wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Fenomenalna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny look,pelen fantazji i wdzieku :) Idealnie polaczone najnowsze trendy i szczypta klasyki :))) Jestem pod wielkim urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealnie pod każdym względem:) piękną masz bluzkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka i buty - zdecydowanie są moimi faworytami tego zestawu!

    Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jest fanatyczna, podobają mi się takie rozszerzane rękawy :) świetne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w tej stylizacji, jak dla mnie ciekawe zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknej majówki kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak !!!! Absolutnie wszystko w trendach, wszystko idealnie dobrane. Cudownie to wszystko połączyłaś i zaprezentowałaś - uwielbiam Twoje jezioro !!! . Pięknie. Pozdrawiam cieplutko - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzka fantastyczna! ale całość z płaszczem mnie uwiodła! ;) jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo mi się podoba, całość i każdy element z osobna, proporcje sylwetki, dołem kratka z kratką, górą zamaszyście, jasno i falbaniasto :) SUPER! :)Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a zachwycam się spodniami i płaszczem - oj widziałabym obydwa elementy w swojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny look !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zestaw i ślicznie się prezentujesz.
    Z moda tak to już jest, tak naprawdę wszystko już było. Miałam taką bluzeczkę, aż około 25 lat temu...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)