wtorek, 25 kwietnia 2017

SPORTOWA BLUZA Z SZELKAMI


Sportową bluzę posiada pewnie każda z was. Nie musi kojarzyć się nam tylko z uprawianiem sportu lub z wyciągniętym ubraniem w którym chodzimy tylko w domu lub na spacer z psem. Mamy szeroki wybór dresowych bluz czy to z kapturem czy bez, zapinana czy nie, może posłużyć nam do stworzenia modnej stylizacji. 


Od jakiegoś czasu projektanci na wybiegach proponują bluzy w połaczeniu z elegancką spódnicą, spodniami a także zupełnie w casualowym wydaniu w połączeniu z dżinsami czy też ze spodniami z materiału. Nic w tym odkrywczego-prawda? Ale jednak nie każda dziewczyna umie nosić sportowe ubrania tak aby wyglądać stylowo i modnie. 
Szczupłe dziewczyny mogą nosić bluzy oversizowe(ale nie przesadnie), natomiast moim zdaniem kobiety o puszystych kształtach powinne zupełnie zrezygnować z ich noszenia.

Ostatnio do mojej szafy trafiła czarna bluza. Niby prosta, ale jednak inna bo do niej dopięte są szelki i to właśnie przykuło moją uwagę.Dodatkowo bluza była w rewelacyjnej cenie, więc bez wachania ją kupiłam.
W dzisiejszej stylizacji połączyłam ją z dżinsami oraz czarnymi butami z klamrami i ramoneską. Prosty look, ale dzięki wyrazistym butom oraz szelkom nie jest nudna.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-) 









bluza/blouse- outlet
dżinsy/jeans - no name
buty/boots - fancy shoes
ramoneska/jacket - Sinsay
 

12 komentarzy:

  1. Aż wstyd się przyznać, ale ja nie posiadam w szafie żadnej bluzy :O
    ale to pewnie dlatego, że nie mam rownież psa, tak to przynajmniej mialabym okazję ją sobie kupić ;) hehe

    świetna jest i te szelki :D mega ! już na FB zwrocilam na nią uwagę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja widziałam taką bomberkę z szelkami ;)
    ale niestety w moim rozmiarze była już niedostępna ;P

    świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i ramoneska super.
    Zapraszam do mnie ;) https://doskonalenieidealnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. w tej fryzurce Ci do twarzy ! świetny look:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylówka rockowo maklerska, fajnie szelki zgrały się z napisem, świetna fryzurka :) A ja gdzieś posiałam moje szelki, już wiem, z kraciastymi spodniami rozdałam :( Mam wielką styraną bluzę hoodie, i właśnie czeka na pokazanie ;) Pozdrawiam Cię serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach , jak ja lubię szelki !!! Chyba mnie zainspirowałaś !!! Buty i kurtka cudowne - w ogóle stworzyłaś fantastycznie rockowy look. Pozdrawiam serdecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)