niedziela, 2 kwietnia 2017

FOLKOWA SUKIENKA



Ubrania w kwiaty wracają do trendów każdej wiosny, tej wiosny nie mogło być inaczej. Hitem są również falbanki, szerokie rękawy oraz bufki. 


W sklepach mamy ogromny wybór ubrań i dodatków w kwiaty. Mnie najbardziej urzekają sukienki, zarówno te o długości maxi jak i krótkie, z falbankami oraz fantazyjnymi rękawami. 
W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywa folkowa sukienka, którą znalazłam w sh.Jest w drobne kwiatuszki, dodatkowo ma przy dekolcie koronkową wstawkę, a także falbankę, która ozdabia rękawy oraz dół sukienki. Zestawiłam ją z czarnymi oxfordkami oraz ramoneską. 
Jak Wam się podoba taki zestaw na wiosnę?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)












sukienka/dress - sh
buty/shoes - Lasocki
ramoneska/jacket - Sinsay

12 komentarzy:

  1. Sukienka w prawie że identyczny wzór była jesienią w Zarze - za grubo ponad stówę ;)

    Świetny łup zatem!

    Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna sukienka, świetnie jest Ci wniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześlicznie, super buty i piękna kiecka! Uwielbiam sh za takie perełki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia :) sukienka mi sie podoba :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sa stylizacje,ktore zapadaja w pamiec...ta jest wlasnie taka :))) wspaniala sukienka z kurtka i butami z kokarda :))) i genialna oprawa plenerowa:))) jestem zachwycona :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta sukienka, śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, wspaniale w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urokliwie, romantycznie i mrocznie zarazem. Uwielbiam Twoje zdjęcia, szczególnie te z wodą w tle. Piękne sukienka, świetne buty z kokardami, super choć tak ciemno ciemno :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem absolutną fanka takich sukienek - a jeszcze większą jazzówk, czy oxfordek - a Twoje z kokardami to mistrzostwo świata - baaaardzo mi się podoba :) . Miłego weekendu - Margot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)