czwartek, 6 kwietnia 2017

CZARNE DZWONY, KWIATOWA BLUZKA I BOMBERKA



W poprzednim poście pisałam Wam, że uwielbiam kwiatowe wzory oraz panujący trend na falbanki. W dzisiejszym poście również zagościły kwiaty i falbanki, a to za sprawą jednej bluzki.


Bluzka od razu mi się spodobała ze względu na wzór, kolory oraz falbanki. Jest zwiewna, oversizowa i pasuje do wielu rzeczy. Tym razem zestawiłam ją z czarnymi dzwonami, które optycznie wydłużają mi nogi i właśnie za to uwielbiam tego typu spodnie. Zamiast płaszcza czy ramoneski wybrałam bomberkę męża, która jest na mnie za duża i o to mi właśnie chodziło. Zobaczcie sami jak prezentuje się cała stylizacja.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)











bluzka/blouse - Orsay
spodni/jeans - Bershka
bomberka/bomber - no name
torebka/clutch - River Island (sh) 

 

14 komentarzy:

  1. Doskonala stylizacja,kapitalnie zgrane kolory ,wygladasz cudnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trendy na szerokie rękawki i dzwony powracają na salony w wielkim stylu :D
    super bluzka- bardzo podoba mi się jej delikatność i zwiewność :)
    i bomberka męża super dopelnia calość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka jest świetna!
    Nosiłabym ją z ochotą!

    OdpowiedzUsuń
  4. To zestawienie bardzo do Ciebie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez bardzo lubię falbanki - wręcz się w nich zakochałam !!! Pięknie zgrałaś kolory - super spodnie i bomberka. Bluzka zachwycająca. Pozdrawiam serdecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, uwielbiam dzwony, zresztą "zdzwoniłyśmy" się trochę :) Uwielbiam kwiatki i falbanki i sportowe bomberki, więc wszystko to zamieszane ze sobą idealnie pasuje, no i piękna kolorystyka :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja!
    Spodnie skradły moje serce, chciałabym takie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting post! Happy Easter! 🐇🐣🐇🐣🐇🐣🐇🐣

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)