sobota, 22 kwietnia 2017

BIAŁA KOSZULA Z HAFTEM Z ZAFUL I DŻINSY Z FALBANKĄ DIY



Pogoda nas nie rozpieszcza, dlatego też byłam zmuszona zrobić kilka zdjęć w domu. A mam Wam do pokazania koszulę z haftem ze sklepu ZAFUL oraz dżinsy z falbanką, które sama przerobiłam z długich spodni a dokładnie z dzwonów.


Uwielbiam hafty zwłaszcza te w kwiaty, to ostatnio moje małe szaleństwo, bo oprócz koszuli do mojej szafy wpadła również sukienka z haftami, którą na pewno tutaj pokażę. Koszula jest oversizowa, dobrze że wybrałam rozmiar S gdyż M byałaby przesadnie za duża. Jest dość długa i można ją nosić na różne sposoby, ja wybrałam tę wersję wiązania z przodu. Połączyłam ją z dżinsami zakończonymi na dole falbanką, którą sama zrobiłam. Przerobienie dzwonów na szalenie modne spodnie z falbanką okazało się prostsze niż myślałam. Dwa wieczory i mam nowe spodnie w swojej szafie. Takie przerabianie ubrań daje ogromną satysfakcję. 
Do tego zestawu dobrałam burgundowe szpilki oraz bransoletkę uszytą techniką haftu sutasz (oczywiście również mojego wykonania). Jak Wam sie podoba taki zestaw?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)







koszula/shirt - Zaful 
spodnie/jeans - sh+DIY
buty/heels - New Look
bransoletka/bracelet - Queen Jewellery Soutache

16 komentarzy:

  1. Dobra robota z tymi spodniami, zaoszczędziłaś na pewno sporo pieniędzy, a efekt jest świetny!

    Super wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka! Cały zestaw bardzo ładny i w twoim stylu! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz- oryginalnie. Jeansy przykuwają uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz fantastycznie pod każdym względem:) piękną masz koszulę i bluzkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie świetnie wyglądają, a koszula jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, spodnie wyszły genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szaleję na punkcie haftów! Te spodnie też są piękne, sporo ich teraz wokół, ja jednak jeszcze się nie przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafty zrobią ze zwykłej, białej koszuli coś pięknego! Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Fenomenalne połączenie! ♥
    Twoje spodnie są niezwykle nietuzinkowe i "robią" tę stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana bluzka jest fantastyczna, ale bardzo mi się podobają Twoje spodnie - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula jest piękna!
    Obserwuję i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wyglądasz :) Koszula i te dżinsy są niesamowite :)
    Pozdrawiamy :) W wolnej chwili zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie !!! Bluzka cudowna, a te przerobione jeansy po prostu niewiarygodne. Wyglądasz wspaniale. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafty bardzo polubiłam i tylko czekam na cieplejsze dni żeby móc przyodziać białą sukienkę z nimi na dekolcie! Dla mnie numer jeden w stylizacji to zdecydowanie spodnie - są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)