czwartek, 9 marca 2017

ROCKOWY LOOK


Rockowy styl nigdy nie wychodzi z mody. Jest mocny, drapieżny i bardzo charakterystyczny.
Nawet dziewczyny lubiące słodkie, dziewczęce stylizacje czasami chcą się ubrać w coś bardziej mrocznego.

Moja dzisiejsza stylizacja jest w ciemnych kolorach, ale o nudzie nie ma tu mowy. Bluzka z kapturem w kolorze khaki została zapożyczona z szafy mojego męża (sama ją mu kupiłam). Bardzo mi się spodobała i kupując ją wiedziałam, że na pewno ją podkradnę. Do niej założyłam czarne skórzane spodnie, ramoneskę, na którą narzuciłam kamizelkę, aby nie było mi zimno. Do takiej stylizacji nie mogło zabraknąć ciężkich botków z klamrami, które idealnie dopełniły cały look. 
A Wy lubicie czasami ubrać się na rockowo?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)











spodnie/pants -H&M (sh)
ramoneska/jacket - Sinsay
kamizelka/vest - sh
botki/boots - fancyshoes.pl
bluzka/blouse - no name
torebka/bag - River Island (sh)

23 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w takim cieższym wydaniu, stylowo i zadziornie, mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations on your work, I love the photos!!kiss
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  3. całość świetna, taka łobuzerska, z pazurem :)podoba mi się kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie!
    ja też czasami lubię się tak ubrać :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cool outfit! I love this style very much!
    Have a wonderful weekend!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. za te buty bym chyba zabiła hahah <3

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe chyba lepiej kupić niż zabijać :-) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Super jest taki styl :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten styl, wyglądasz fenomenalnie!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny, rockowy styl- kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, ze taki mocny, twardy i ciemny look, bo poznałam Cię na słodko, w koronkowej sukience przy choince, a to spory kontrast wizerunkowy :) Uwielbiam gdy ktoś jest takim kameleonem modowym :) Bardzo mi się podoba i całość,
    i szczególnie kamizela, bo czacha i bo FREE! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam rockowy styl, buty i kurtka czaderskie, całość super!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramoneska nie w moim stylu, ale bardzo fajna!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że czerń jest nudna od razu odeślę go do Twojego zestawu- to wlasnie dzięki temu, że ta czerń różni się odcieniami i fakturami jest mega stylowo - super całość :)

    super ramonka i botki ajććć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń potrafi być nudna, ale właśnie trzeba umieć ją ze sprytem łączyć, aby wyglądała czadersko :-)

      Usuń
  14. Jestem pod wrazeniem :))) stylizacja cudowna :))) jest spojna,konsekwentna i pasuje Ci jak ulal:)))) wszystko dopasowalas idealnie:) to przyklad stylizacji obok,ktorej nie mozna przejsc obojetnie :))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi się spodnie i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super look, świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy look, który przykuwa uwagę:) Świetnie wszystko dopasowałaś, tworząc tym samym spójna całość. Ciemnie kolory czasem nie są złe;)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się, taki look jest ponadczasowy :-) Bardzo podobają mi sie Twoje buty!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)