niedziela, 5 marca 2017

HAFTY KWIATOWE NA DŻINSACH I KOSZULI


Hafty na ubraniach były i nadal będą w modzie. Mi najbardziej podobają się te kwiatowe, najlepiej duże i barwne.
Hafty najczęściej możemy znaleźć na dżinsach, spódnicach i koszulach. Moim zdaniem pasują dla osób w różnym wieku wystarczy tylko odpowiednio je zestawić. 

W dzisiejszej stylizacji połączyłam dżinsy z haftem  z błękitną koszulą w prążki, na której również znajdują się aplikacje kwiatowe. Beżowe botki z frędzlami oraz wiosenny trencz dopełniają stylizację. Prosty, a zarazem efektowny  look, który świetnie sprawdzi się na wiosenne dni. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam... :-)








spodnie/jeans - SammyDress
koszula/shirt - Zaful
botki/boots - Zara
płaszcz/coat - sh

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam hafty, a jak są jeszcze róże to już w ogóle się raduję jak dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. B.ładnie wygląda koszula i dzinsy. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale swietny zestaw! Boskie spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafty są świetne :)
    Też bardzo je lubię :)
    Gdybym miała takie fajne spodnie, to na pewno bym je nosiła - prezentują się bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely look and style

    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również znajdzie się w szafie kilka rzeczy z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stunning look! I love your trench and jeans!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio w sklepach widzę właśnie takie koszule z kwiatami. Jeszcze nie zdecydowałam się na zakup ale zobaczymy co czas przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zaryzykować i nabyć taka koszulę, bo nada charakteru nawet prostej stylizacji. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. uwielbiam ubrania z haftem, dlatego cały zestaw bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna stylizacja :))) idealnie zestawione kwiatowe elementy ze spokojnym plaszczem :))) super bardzo mi sie podoba taki rodzaj stylizacji:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, spodnie rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe masz te haftowane niebieskości, idealnie ze sobą grają i pięknie się komponują z tymi jasnymi beżami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze chciałam dodać, że zainspirowałaś mnie i dzięki Tobie nie pozbyłam się pewnych rzeczy, tylko poskładałam z nich denimowo trenczowy look, bardzo Ci jestem za to wdzięczna :)))

      Usuń
    2. Oj jest mi bardzo miło, że udało mi się Panią zainspirować :-)

      Usuń
  13. Bardzo fajny look i przede wszystkim jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice!
    I'm following you)
    Would you like to follow each other?)
    http://julixx-blog.blogspot.com/
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafty uwielbiam i mam nadzieję , że zostaną z nami na długo :-) Genialne , klasyczne i modne połączenie. Wyglądasz rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing views dear! Looks fabolous with that outfit, I love the jeans!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: TULLE SKIRT & MESSY BUN, IN PARIS

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez uwielbiam hafty na ubraniach, Twoja kreacja zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)