środa, 29 marca 2017

DŻINSY Z NASZYWKAMI I BIAŁA BLUZKA Z CHWOSTAMI


Cześć kochani. Znalazłam w końcu trochę czasu na przygotowanie dla Was wiosennej stylizacji. Dzisiaj będzie prosto, klasycznie i przede wszystkim wygodnie.


Moda teraz jest tak różnorodna, że właściwie wszystko jest dozwolone. Łączenie różnych stylów, klasyka czy też retro-każdy znajdzie coś dla siebie. Ja nie jestem wierna jednemu stylowi, lubię eksperymentować i ciesze się, że moda nie jest nudna. 

Tak jak wspomniałam wyżej dzisiejsza stylizacja jest prosta i wygodna. Dżinsy z naszywkami połączyłam z białą bluzką, która dodatkowo jest ozdobiona małymi chwostami. Postawiłam na płaskie buty - wiązane baleriny oraz klasyczną czarną ramoneskę.  Akcentem kończącym stylizację jest mała dżinsowa torebka. 
Jak Wam się podoba taki prosty zestaw? 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)














dżinsy/jeans - outlet + DIY
bluzka/blouse - H&M (sh)
ramoneska/jacket - Sinsay
buty/shoes - no name
torebka/clutch - sh
 

13 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Spodnie rewelacyjne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne masz spodnie;) uwielbiam naszywki dlatego Twoja propozycja bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. BArdzo fajny look, wszystko idealnie współgra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze się zastanawiam kto wymyślił tak dziwne określenie na frędzle jak "chwosty", przecież to brzmi jak wiejskie chwasty. Stylizacja bardzo fajna, spodnie ubrałabym od razu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frędzle są to nitki/sznurki pojedyńcze, luźno zwisające wykańczające np brzeg torebki, a chwost to pęk nici/sznureczków tworząc ozdobę to tak samo jak ozdobne np. pompony.

      Usuń
  5. Ajććć boskie portaski- uwielbiam takie podarciuchy <3 i hitowe z tym sezonie naszywki, więc jestem tym bardziej na tak <3
    i super wyglądasz w tej fryzurce kochana- musisz czesać się tak częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka z chwostami bardzo ciekawa ale najbardziej podoba mi się dżinsowa chanelka.

    Magdalena Kowalczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja pod kazdym wzgledem wyjatkowa :)))) podoba mi sie ten mix dosc spokojnej gory z bardzo kolorowymi jeansami :)))) w tej stylizacji jest zabawa,fantazja i wyczucie stylu :))) czyli doskonaly look dla swietnej dziewczyny :))

    PS: fryzura genialna :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. Super buty, spodnie, cudna bluzeczka! Ślicznie wygladasz w takiej fryzurce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja świetna i spójna, choć nieźle zamieszana, bo elementów dekoracyjnych mniejszych i większych jest sporo, ale wyszło cudnie :) Cieszę się, że nie jesteś fanką jednego stylu i stawiasz na różnorodność, to bardzo widać :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super !!! Bluzka piękna, ale jeansy absolutnie rewelacyjne - uwielbiam te wszystkie naszywki - pięknie - pozdrawiam serdecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)