poniedziałek, 27 lutego 2017

DZWONY I FUTERKO


Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Jest deszczowo, wietrznie jak przystało na luty. Natomiast dzisiaj uraczył nas przepiękny, słoneczny i przede wszystkim ciepły dzień. Pomimo takiej pogody na pewno nie można zrezygnować z kurtki lub płaszcza gdyż taka aura może być zdradliwa.


Dzisiaj postawiłam na klasyczny, nieskomplikowany zestaw. Ciemne dżinsowe dzwony w połączeniu z burgundowym swetrem tworzą świetny duet. Do tego typu spodni nie mogło zabraknąć botków na obcasie, dzięki temu sylwetka wygląda na dłuższą i smuklejszą. Do całości narzuciłam moje ulubione czarne futerko, które pewnie niebawem będę musiała porzucić na rzecz wiosennych płaszczyków. Ciesze się na myśl o ciepłej wiośnie dlatego mam nadzieję, że będzie coraz więcej takich dni jak dzisiejszy.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Zachęcam również do obserwowania mojego instagrama ( TUTAJ) oraz mojej strony z biżuterią (TUTAJ) :-)













sweter/sweater - ZAFUL
spodnie/jeans - Reserved
futerko/fur coat - sh
buty/shoes - House



15 komentarzy:

  1. Sweter rewelacyjny - te fantazyjne rękawy i dekolt - świetnie to wygląda. Dzwony zawsze mi się podobały, a futra w tym roku to jest autentyczny must have. Fajnie to wszystko połączyłaś. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w dzwonach. Extra futerko i sweter.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweter! bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne masz to futro a spodnie z nim w duecie to mistrzostwo <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja pierwsza klasa, rzadko tak fajny styl można zobaczyć na innych blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Odważne posunięcie z tymi dzwonami, w połączeniu z płaszczem wychodzi ekstrawagancko, ale na pewno bardzo ciekawie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. What a cool sweater! I love these things!
    Have a great day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. super sweterek <3 www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba całość, i dzwony, które uwielbiam, i ten przeciekawy sweterek, przez zamki, kolor i wykończenie dekoltu, no i przede wszystkim super futrzak z sh, zestawienie piękne choć stylistycznie nie dosłowne, a może właśnie dlatego :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny pomysl na stylizacje :)))) super sweter,spodnie i futro :))) wszystko bardzo fajnie zestawilas,podoba mi sie :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja osobiście nie przepadam za dzwonami, jakoś mi nie pasują, ale sweter masz boski :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)