poniedziałek, 6 lutego 2017

DŻINSY Z DZIURAMI I KABARETKI



Kabaretki przeżywają wielki powrót. Kiedyś znienawidzone, dzisiaj wkraczają w świat mody ponownie. Projektanci chętnie pokazali nam je w swoich kolekcjach. Umiejętnie zestawione będą wyglądały modnie i stylowo.


Pierwsze kabaretki zostały wyprodukowane we Francji w 1890r. Były noszone przez kobiety w domach publicznych. Dopiero w latach 50-tych zaczęły je nosić gwiazdy Hollywood, a dekadę później zaczęły pojawiać się na ulicach. Największe boom nastąpiło w latach 90-tych za sprawą Madonny. Tak jak ze wszystkim raz były modne innym razem nie. Niektóre kobiety je kochają inne nienawidzą. 
Modne są zarówno  rajstopy jak i skarpetki typu kabaretki. Można je nosić zarówno do spódnic jaki i do dżinsów z dziurami. Najlepiej nosić je z dłuższymi spódnicami, gdyż z miniówką mogą wyglądać wulgarnie. Jeśli natomiast lubisz krótkie spódniczki, postaw na zabudowaną górę tak, aby nie odkrywać więcej ciała.

W mojej dzisiejszej stylizacji użyłam kabaretek do dżinsów z dziurami. Do nich nałożyłam dość odważne ze względu na swój wzór botki a także oversizowy golf i futerko. Wszystko jest zachowane w podobnej kolorystyce. Dość odważnie ze względu na różne faktury natomiast według mnie jest modnie i stylowo.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć w lodowej scenerii :-) 








spodnie/jeans - Bershka (sh)
futerko/fur coat - River Island (sh)
sweter/sweater -  H&M (sh)
buty/boots - Zalando Iconics
 

14 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia a Ty wyglądasz cudownie w całej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja swietna :)) prosto z magazynow modowych :)))

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie przepadam za kabaretkami, ale ta stylizacja naprawdę mi się podoba! Wystrzałowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taki sposób noszenia kabaretek, buty przepiękne i cały zestaw świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja wygląda niezwykle zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym pomyśle i nawet pokazałam u mnie na blogu. Wyglądasz rewelacyjnie - cudowna stylizacja - pozdrawiam bardzo 'kabaretkowo' hahah Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdjęcia kochana, buty, kabaretki i cała góra wymiata. więcej uśmiechu kochana x www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenomenalny zestaw <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba przez kontrast całej szarej stonowanej kolorowo, ale różnorodnej fakturowo mięsistej góry,
    z dołem zadziornym, odważnym i nowoczesnym, bo dziury, kabaretki i aligator czy wąż na butach, SUPER :) No i piękny plener :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest i modnie i stylowo. Bardzo podoba mi sie polaczenie kabaretek z podartymi dzinsami. Rombowe wzory kabaretek cudownie pasuja do wzorow wezowego deseniu skory botkow! Zlodowaciale kupy sniegu przy drwenianych balach robia fantystyczne wrazenie! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)