piątek, 24 lutego 2017

DRESS AND SKIRT ZAFUL.COM


Hej. Dzisiaj szybki post z rzeczami, które otrzymałam ze sklepu ZAFUL. Jest to spódnica oraz sukienka.


Spódnica o długości midi z fajnym nadrukiem w odcieniach niebieskiego. Idealnie będzie pasowała na wiosnę i lato. Z boku jest na zamek i dodatkowo ma wszytą gumę z tyłu. Jest dość dobrze wykonana, także ogólnie jestem z niej zadowolona.



Kolejna rzecz to sukienka również o długości midi, czarna ze srebrnymi aplikacjami. Rozmiar S leży na mnie idealnie. Sukienka jest ładna, jednym z mankamentów jest źle uszyta góra, gdyż te aplikacje u góry opadają, zaginają się, najlepiej byłoby to wyciąć i zrobić dekolt, gdyż w tej formie sukienka przy dekolcie nie prezentuje się tak jak powinna.





Dzisiaj to na tyle, zachęcam do polubienia mojego instagrama https://www.instagram.com/jeanettegloves/ tam będziecie na bieżąco co u mnie się dzieje. 
Pozdrawiam :-)

14 komentarzy:

  1. WOW! Świetnie! Spódnica jak obraz a sukienka w sam raz na karnawał lub inny bal ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olsniewajaca ta spodnica,pieknie uszyta i fenomenalny nadruk :))) sukienka tez jest ok :))) Podobaja mi sie te stylizacje bardzo,super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy :) a spódnica cudowna bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Spódnica jest piękna;) sukienka też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na spódnicę rozmarzyłam się o wakacjach, na których nie byłam dobrych parę lat, więc oprócz tego, ze piękna, to niebezpieczna ;) Sukienka też jest piękna tylko chyba na osobę z większym przedsięwzięciem wymyślona, moze uda się tą koronkę rozciągną i wszyć na nowo w rękawki, bo szkoda :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak za taką cenę wyjściową, powinni się bardziej postarać. Najlepsza opcją byłoby chyba zlikwidowanie góry i przerobienie sukienki na spódnicę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica super, a sukienka coś nie w moim stylu, ale nie jest zła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jej, ale przepiękna jest ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest przepiękna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka i spódnica piękne. Dobry zakup!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica z tak wyraźnym nadrukiem jest rewelacyjna. Sukienka bardzo elegancka - idealna na wiele okazji. Świetny wybór. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ciuszki, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)