czwartek, 16 lutego 2017

BLACK FUR COAT AND LEATHER SKIRT



Dzisiaj stylizacja cała w czerni, ale to nie znaczy, że nudna. Kiedy ubieramy się od stóp do głów w jeden kolor możemy pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa. Śmiało można wtedy postawić na różne faktury, ciężkie,wyraziste buty lub dużą ilość biżuterii.


Ja postawiłam na połączeniu skóry, futra, swetra,kabaretek i ciężkich butów. Brzmi przesadnie? Może się tak wydawać, ale umiejętne zestawienie pozornie nie pasujących do siebie rzeczy stworzy świetny look.
Skórzana spódnica z zamkiem z przodu idealnie podkreśla figurę. Od razu pomyślałam, że aby nie było tak słodko zestawie ją z butami na płaskiej podeszwie. Gładki golf i kabaretki dopełnieniem stylizacji. Natomiast futerko to kolejny mój nowy nabytek. Absolutnie skradło moje serce, po pierwsze jest czarne a po drugie jest długie (do połowy łydki) na czym mi zależało. Takie futerko będzie pasowało praktycznie do wszystkiego. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-) 










spódnica/skirt - sh
futro/fur coat - sh
buty/shoes - fancyshoes.pl
golf/sweater - sh

33 komentarze:

  1. Super, świetnie ograne kabaretki!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz:) oczywiście wielki plus za kabaretki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica piękna;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A great entry, I love your blog !!! happy day!!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię stylizacje w jednym kolorze ;) wyglądasz świetnie i buty boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to miasto ?? Alicja :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ełk warmińsko-mazurskie. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba taki mroczny i ciężki klimat tej stylizacji, golf, fryzura, okulary, to takie zabudowanie górą, zróżnicowanie struktur i faktur czerni, ta klamra buty i spódnica dla kabaretek, za którymi nie przepadam, bo pełno ich wszędzie, a tutaj się super wpisują :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This outfit is amazing!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zachwycona tym, jak wszystko się ze sobą fajnie komponuje ! Efekt końcowy genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look całościowo, spódnicę masz obłędną :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Buty szczególnie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wlasnie czekam na kabaretki juz nie moge sie doczekac kiedy je wykorzystam w stylizacji:)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne futro! Cała stylizacja mi się podoba. Jestem pełna podziwu za poświęcenie w taki mróz!^^
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, akurat mrozu nie było :-) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Genialny look, spódnica boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Ja kocham czerń. Mogłabym ją nosić non stop :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post!
    I like your blog so much, dear!
    I follow you :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna stylizacja! Świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka kiecka i futro z lumpa :O nie do wiary !
    mega zazdro !
    bardzo podoba mi się Twoj dzisiejszy zestaw kochana, absolutnie nic bym tu nie zmienila- jak najbardziej calość moje klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są właśnie uroki sh, można wyglądać jak milion dolarów za niską cenę, ale też trzeba mieć gust bo niektórzy biorą co popadnie. Jednak jak ktoś nie ma wyczucia stylu to i w najdroższym sklepie nie będzie umiał się ubrać. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  19. Przyznam, że nigdy nie nosiłam futer, zawsze wybieram kurtki lub płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest elegancko i jednocześnie zadziornie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fenomenalne masz futro, bardzo mi się całość podoba <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny look:)))Futro,spodnica skorzana,kabaretki i ciezkie buty:)))wszystko piekne i takie zaskakujace :))) wygladasz kapitalnie :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw, podoba mi sie połaczenie spódnicy z zamkiem i kabaretek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. zestaw rewelacyjny! wszystko mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  25. wow jaki piękny look! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Sexi sexi - ale wszystko tak idealnie wyważone - bardzo mi się podoba :) . Kabaretki uwielbiam :) . Margot

    OdpowiedzUsuń
  27. This piece of writing is truly a fastidious
    one it helps new net people, who are wishing in favor of blogging.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)