wtorek, 24 stycznia 2017

VELVET BURGUNDY BOMBER ROSEGAL.COM



Kolor w odcieniu wina inaczej nazywany burgundem jest jednym z moich ulubionych w okresie jesienno-zimowym. Łatwo można go zestawić z innymi barwami np.klasyczną czernią, butelkową zielenią lub kobaltem.
To świetna alternatywa dla ognistej czerwieni, która nie koniecznie pasuje do każdego typu urody zwłaszcza noszona przy twarzy. Natomiast burgund myślę, że śmiało może nałożyć każda z nas. Uwielbiam również usta w tym kolorze, które mogą nadać charakteru klasycznej stylizacji. 

Dzisiejsza stylizacja jest bardzo prosta i wygodna. Rolę główną w tym zestawie gra aksamitna bluza z naszywkami w kolorze wina ze sklepu ROSEGAL. Połączyłam ją z czarnymi, skórzanymi spodniami, klasycznym płaszczem i botkami na płaskiej podeszwie. Dodatki dobrałam w odcieniach burgundu : długi szal oraz puchaty pompon przyczepiony do torebki. 
Jak Wam się podoba taki zestaw?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam....:-)













bluza/bomber - Rosegal (klik)
spodnie/pants - H&M (sh)
płaszcz/coat - sh
buty/boots - Reserved
torebka/clutch - sh
 

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, przez zestawienie bardzo różnych elementów, dekoracyjnej kolorem, materiałem i zdobieniami bluzy
    o sportowym charakterze z prostym, minimalistycznym, mięsistym płaszczem oraz satynowymi w odbiorze skórzanymi spodniami i szalem o bardzo grubym splocie. Do tego ta torebka mocno nabijana metalem. Jest to zestaw, który bardzo chętnie bym ubrała, gdybym miała Twoją figurkę, bo jest w nim wszystko to co lubię :) Podrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam burgund a już w aksamicie to mistrzostwo świata :) czy mi się zdaje czy nosisz soczewki kontaktowe, kolor tęczówki jest niespotykany :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie noszę soczewek kontaktowych, to prawda mam inny kolor oczu, zawsze mówiłam, ze piwne ale nie do końca. Na słońcu nabierają zupełnie innego koloru, zawsze znajomi mówią do mnie, że pod wpływem słońca mienią się na żółto-pomarańczowo. Dziwne, ale tak jest a jeszcze jak mam pomalowane powieki to kolor jest wyraźniejszy :-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. świetne kolory w zestawie. Ależ Ty masz hipnotyzujące oczy! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bluza, o wiele lepiej prezentuje się u Ciebie, aniżeli na ich stronce, tam zupelnie inny kolor wyszedl, na żywo zdecydowanie lepszy :)
    super zestawy, rockowy i nieco mroczny <3

    Dzięki za odwiedzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie Kochana wyglądasz a bomberka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow stylizacja genialna ! Wyglądasz naprawdę ślicznie <3 Cieszę się że tu trafiłam , zostaję na dłużej <3
    Oczywiście obserwuję :** Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się połączenie kolorystyczne, nadruki na bomberce są boskie:) Ale najbardziej zauroczyła mnie torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko aksamitne, fajnie że ta kurteczka w bordowym kolorze, bo wyglądasz w nim wspaniale <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również uwielbiam burgund! i aksamit, także dla mnie to świetne połączenie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. To dopiero jest bomber !!! Super - a kolor - zdecydowanie mój ulubiony. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)