czwartek, 19 stycznia 2017

VELVET BOOTS AND FLOWER EMBROIDERED JEANS - SAMMYDRESS.COM



Mocnym trendem w tym sezonie jest aksamit oraz kwiatowe hafty na ubraniach. W aksamicie się zakochałam i ciesze się, że mamy duży wybór kolorystyczny tej tkaniny. Można znaleźć dosłownie wszystko z weluru, zarówno bluzki, spodnie, sukienki, spódnice a nawet buty. 

Kwiatowe hafty na dżinsach, sukienkach bluzkach to kolejny szał. Tutaj również mamy ogromny wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. . 

Spodnie i buty pochodzą ze sklepu SammyDress. Do nich dobrałam moją ulubioną koszulę z wiązaniem w kolorze pudrowego różu. Buty mają przepiękny kolor i będą pasowały do wielu rzeczy.Dżinsy są idealne, doskonale leżą na sylwetce a najbardziej mi się podoba to , że są z podwyższonym stanem co świetnie podkreśla talię. 
A Wy polubiliście hafty i aksamit?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)












spodnie/jeans - SammyDress
buty/boots - SammyDress 
koszula/shirt - sh


13 komentarzy:

  1. Piękne spodnie i buty, ciekawe czy buty nie przemakają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zewnątrz jeszcze w nich nie chodziłam właśnie ze względu, że jest śnieg i myślę że mogą trochę przemakać chyba że tylko do samochodu gdzieś przejść kawałek to będzie ok ale na spacery raczej nie.

      Usuń
  2. What ???? nawet podeszwy zrobili chabrowe ??? rewelacja - pięknie wyglądasz, a spodnie i botki są idealne. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podeszwa jest cała czarna, faktycznie na jednym zdjęciu tak światło pada, że wygląda jak niebieska, dopiero teraz zauważyłam. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Świetne botki i spodnie, cały zestaw super!

    OdpowiedzUsuń
  4. mega podoba mi się ten print, ale tylko na kimś :)
    świetnie wyglądasz :* i te botki, wow
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz:) spodnie są super a buty cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft na ubraniach nie zbyt mi się podoba :) ale za to koszula już bardziej. Zdjęcia śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! Spodnie idealnie na Tobie leżą. Urocza koszula! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz na sobie wszystko to za czym ja przepadam -aksamitne botki,spodnie z nadrukiem kwiatowym i wiazany top :)))) bardzo mi sie podoba ten look jak dla mnie idealny :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię wszystkie trendy, które ujęłaś w swojej dzisiejszej świetnej stylizacji, bo są dekoracyjne, a mnie daleko do minimalizmu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)