niedziela, 22 stycznia 2017

ROSYJSKIE KOSMETYKI BANIA AGAFII


Jakiś czas temu zakupiłam kilka kosmetyków rosyjskich. Używam ich już pona 2 miesiące i mogę  wyrazić na ich temat opinię. Przede wszystkim szukałam czegoś nowego do włosów. Miałam problem z nadmiernym ich wypadaniem. Natrafiłam w internecie na rosyjskie kosmetyki Bania Agafii, przez to, że są w niskiej cenie postanowiłam spróbować.



1. Szampon do włosów na cedrowym propolisie / wzmacniający.


Składniki aktywne:

Propolis cedrowy- aktywnie wzmacnia włosy, skutecznie je regeneruje i usuwa uszkodzenia ich struktury.
Mydlnica lekarska - zawiera pieniące się i łatwo rozpuszczalne w wodzie saponiny o działaniu przeciwzapalnym, przeciwbakteryjnym, i przeciwgrzybicznym. Okłady i przemywania z naparów z korzenia mydlnicy lekarskiej są pomocne w leczeniu chorób skóry, takich jak trądzik, egzemy, owrzodzenia, opryszczka, a także przy łojotokowym zapaleniu skóry głowy,  łupieżu i  wypadaniu włosów.

Działanie: Aktywne wzmocnienie i poprawa struktury włosów.

Moja opinia: Szampon dobrze się pieni, jest delikatny. Włosy po nim są lśniące i dobrze się rozczesują. Po dłuższym stosowaniu może (ale nie musi) powodować łupież. Chociaż ostatnio każdy szampon powoduje u mnie odrobinę łupieżu. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego szamponu.
Cena za 550ml  8,29zł  




2. Balsam do włosów na łopianowym propolisie przeciw wypadaniu włosów. 



Składniki aktywne: 
Wosk pszczeli – nabłyszcza, chroni i odżywia.
Pyłek kwiatowy  – zawiera praktycznie wszystkie życiowo ważne składniki, witaminy, minerały, aminokwasy, zawiera niezbędne dla zdrowia włosów i skóry składnik.
 Łopian - przeciwdziała wypadaniu włosów, łupieżowi, ma działanie antyseptyczne, oczyszczające, ograniczające łojotok, kojące. Działa tonizująco na skórę głowy.
Miód wielokwiatowy - odżywia, wzmacnia, wygładza, przywraca połysk.
Wyciąg z propolisu - działa przeciwzapalnie, antybakteryjnie i gojąco na rany.
Nie zawiera parabenów ani SLS
Działanie: Regeneruje i zapobiega wypadaniu włosów.

Moja opinia: Balsam ma fajną konsystencję, zapach jest przyjemnie ziołowy. Nakładam go zarówno na skórę głowy jak i na końcówki. Włosy po nim są błyszczące, nie plączą się. Włosy mniej wypadają ale to zasługa nie tylko balsamu ale i maski.
Cena za 550ml 9,40zł



3. Maska do włosów drożdżowa na wzrost  


 Maska zawiera ekstrakty z:
Drożdże piwne – poprawiają strukturę włosa, wzmacniają, przyśpieszają wzrost.
Sok brzozowy – wzmacnia cebulki włosowe, nadaje włosom blask, zapobiega wypadaniu.
Oman wielki  – działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie
Mącznica lekarska - znakomity naturalny antyseptyk
Ostropest plamisty - łagodzi stany zapalne i hamuje zmiany skórne.
Olej z kiełków  pszenicy - regeneruje wnętrze włosów, odtwarza naturalną osłonkę i wygładza ich powierzchnie. Chroni przed nadmierną utratą wody oraz promieniowaniem UV.
Olej z nasion białej porzeczki  – wykazuje działanie przeciwzapalne, intensywnie odżywia włosy.
Olej z orzeszków cedrowych – ogranicza łojotok, zwalcza łupież, stymuluje krążenie podskórne i przeciwdziała wypadaniu włosów
Olej z owoców dzikiej róży  - odżywia, nawilża i uelastycznia włosy

Moja opinia: Ta maska to absolutny hit, najlepsza maska jaką miałam. Myślałam, że będzie śmierdziała drożdżami natomiast pięknie pachnie jakby mleczkiem pszczelim, wyczuwam delikatny zapach miodu. Ta maska cudownie nawilża włosy i co najważniejsze przy dłuższym stosowaniu włosy zdecydowanie mniej wypadają. Polecam osobom, które maja problem z wypadaniem włosów. Konsystencja jest dość rzadka (nie tak gęsta jak balsamu) ale maska jest bardzo wydajna.
Cena za 300ml 8,96 zł



4. Maska do twarzy oczyszczająca dzegciowa 


 Składnik:
Brzozowy dziegieć - jest naturalnymi antyseptykiem, normalizuje wodno-tłuszczowy bilans skóry.
Organiczny ekstrakt szałwii i ałtajski miód - tonizują i podnoszą elastyczność skóry.
Sól rapa - otwiera pory i oczyszcza skórę.

Moja opinia: To kolejny hit z kosmetyków rosyjskich. Jestem zaskoczona tą maseczką. Maska jest gęsta dzięki czemu starcza na naprawdę bardzo długo przy dość częstym stosowaniu. Gdy mam niedoskonałości  po zrobieniu maseczki twarz jest bardziej rozjaśniona a przebarwienia oraz niedoskonałości zmniejszają się. Idealnie rozświetla twarz i ściąga pory. Cudowna, wydajna maseczka za niską cenę.
Cena za 100ml 5,39zł



Kosmetyki rosyjskie są niedrogie i na prawdę godne polecenia. Posiadam również mydełko dziegciowe, które ma okropny zapach ale za to fajnie oczyszcza twarz, ściąga pory i jest lepsze niż drogeryjne żele do mycia twarzy.

Problemu z nadmiernym wypadaniem włosów już nie mam ale i tak maska drożdżowa będzie u mnie zawsze na pierwszym miejscu. Natomiast mam problem z przetłuszczaniem się skóry głowy, odkąd nie maluję włosów szybko się przetłuszczają. Może Wy macie sprawdzony szampon lub maskę na nadmierne przetłuszczanie się skóry głowy?
Jeśli tak podzielcie się swoimi opiniami oraz napiszcie czy znacie i używacie kosmetyki rosyjskie Bania Agafii?

7 komentarzy:

  1. MIałam szampony, bardzo dobre są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskę drożdżową od dawna mam na swojej liście ale jakoś ciągle wpada mi w ręce coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto w końcu zakupić maskę zwłaszcza, że nie jest droga. Na moich włosach maska sprawdziła się rewelacyjnie dlatego zachęcam do wypróbowania tego kosmetyku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mydło i bardzo sobie chwalę !

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne produkty, zwłaszcza maski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te kosmetyki! Zarówno maska na twarz jak i maska drożdżowa zawsze jest w mojej toaletce. Nie przepadam jedynie za szamponem, niestety przesusza mi skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich kosmetyków nie znam - warto spróbować :) . Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)