sobota, 14 stycznia 2017

PRZESYŁKA ZE SKLEPU SAMMYDRESS.COM



Dzisiaj chcę Wam pokazać przesyłkę od sklepu SammyDress. Przesyłka miała dojść przed świętami doszła po. Na szczęście są to rzeczy kojarzące się nie tylko ze świętami, ale świetnie wpisują się w zimowy klimat.


Otrzymałam małe kolczyki  w kształcie płatków śniegu, broszkę renifer, którą śmiało można przypiąć do szalika lub czapki oraz bluzę z kapturem w fajne zimowe wzory. Bluzę raczej będę nosiła w domu natomiast kolczyki i broszkę można nosić teraz kiedy jeszcze mamy piękną, białą zimę. 

Jeśli chodzi o jakość to niestety bluza pomimo, że ma różne kolory w tym biały nie powinna farbować, natomiast podczas prania niesamowicie farbuje wodę  na czarno , przez co po kilku praniach podejrzewam, że będzie do wyrzucenia.Dobrze że pierwszy raz uprałam ją ręcznie i nie zniszczyłam innych ubrań. Jeśli chodzi o biżuterię nie mam zastrzeżeń. 

Nie jestem jakoś szczególnie zadowolona z tej przesyłki, ale przynajmniej miałam zabawę podczas robienia zdjęć.










 bluza/blouse - SammyDress (klik)
kolczyki/earrings - SammyDress (klik)
broszka/brooch - SammyDress (klik)








14 komentarzy:

  1. Świetna bluza, szkoda, że farbuje, ale zanim będzie do wyrzucenia jeszcze przez kawalek zimy nacieszyć się nią :) hehe
    i reniferek bardfzo mi się podoba- fajny pomysl z tym przyczepieniem go na czapce <3

    2,30$, 3,19$, 6,98$
    mogę prosić rownież o kliki u mnie ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ostatnim zdjeciu, chyba nie masz spodni ?? Kaja

    OdpowiedzUsuń
  3. broszka przy czapce jest urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak mimo wad ta bluza jest super i czapka do niej świetna, uwielbiam czapki w intensywnym kolorze,
    renifer boski, na czapce ma idealne pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna czapa :)
    xmadebymex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka genialna :))) bardzo mi sie podoba.

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i żywe kolory, ostatnie zdjęcie jest genialne ;)
    Klik - będę wdzięczna za to samo

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne - wyglądasz jak mała dziewczynka :) . Zachwycający makijaż !!! Pozdrawiam - Margot

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)