wtorek, 3 stycznia 2017

CZERŃ I FUTERKO W PANTERKĘ



Dzisiaj zimowa stylizacja z moim ulubionym, ciepłym futrzakiem. 

Panterkowe futerko trzeba umiejętnie zestawić tak, aby nie wyszło tandetnie i kiczowato. Najprościej zestawić go z czernią i tak właśnie zrobiłam. Czarną bieliźnianą sukienkę nałożoną na golf połączyłam z czarnymi skórzanymi spodniami oraz sztybletami. Prosty i ciepły zestaw na zimowe dni.  
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)












spodnie/pants - H&M(sh)
golf/sweater - sh
sukienka/dress - Atmopshere (sh)
futerko/coat fur - Asos
buty/shoes - sh

15 komentarzy:

  1. Tutaj patrząc na Ciebie mam same dobre i pozytywne skojarzenia z panterką :-) Stylizacja na 6 -kę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne futerko :D podoba mi się ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale masz śliczne futerko:) wyglądasz cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Panterka wygląda tu naprawdę elegancko i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze przyznać, że wygląda bardzooo fajnie. Panterkowe futerko w ciepłych barwach (fajny print) plus jednolita czerń pozostałych rzeczy - ekstra połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłaś tym zestawem we wszystkie moje gusta! Skórzane portki nosiłabym cały czas, cętki to zawsze strzał w 10, a bluzka obłędna. Wszystkiego Naj w Nowym Roku www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, super połaczenie skórzanych spodni, zwiewnej tuniki i misia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha mały tygrysek - SUPER :) Aż się chce otulić tym mięciutkim futerkiem, za czarnymi dodatkami - ślicznie :) . Stylizacja idealna na te okropnie zzzzimmmne dni - pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to skomponowałaś, futerko jest śliczne, ale te zagranie strukturami i fakturami czerni jest boskie, delikatnie, matowo, jednolicie, obszernie górą, wąsko, przy ciele, mięsiście i z połyskiem dołem, SUPER! Jestem pod ogromnym wrażeniem, także pięknych zdjęć :) U mnie jutro ten sam temat, ale do tego już przywykłam, że się jakby spóźniam ;) Tylko u mnie będzie tandetnie i kiczowato, więc może nie zaglądaj pliz :) Jeszcze oczywiście muszę wspomnieć o Twoich wspaniałych zdobyczach z sh :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana stylizacja :) niby klasyka a jednak nie do konca.Klatkowe tlo bardzo zabawne i takie wymowne :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)