sobota, 28 stycznia 2017

COAT DRESSLILY.COM AND BLACK VELVET


Kolejna stylizacja z aksamitem, tym razem body i spódnica, które tworzą wspólną całość i wygląda jakbym na sobie miała sukienkę.
Góra ma piękną siateczkę, która nadaje odrobinę seksapilu. Aby nieco ożywić czarną stylizację postawiłam na piękny płaszcz w kolorze fuksji i granatu. 

Płaszcz to nowy nabytek ze sklepu DressLily, który świetnie spisze się także do wiosennych stylizacji. Ma piękne połączenie kolorów oraz idealną długość. Wybrałam rozmiar M, gdyż zazwyczaj w tego typu sklepach rozmiarówka jest zaniżona, natomiast śmiało mogłam wybrać rozmiar S. Lubię ubrania oversize dlatego większy rozmiar nie stanowi dla mnie problemu.
Dzisiaj to na tyle, zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam :-)








 
płaszcz/coat - DressLily
body/body - sh
spódnica/skirt - sh
buty/shoes - no name

 

14 komentarzy:

  1. Właśnie w tym tygodniu dotarła do mnie przesyłka z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to nie mogłam się doczekać, by zobaczyć więcej po tym zdjęciu tyłem na pomoście, gdy je zobaczyłam na insta. I nie zawiodłam się, bo jestem zachwycona. Stylizacja przez tą niezwykłą sutą "sukienkę" i satynowe w odbiorze kozaki jest drapieżna, gotycka albo wiktoriańska nie wiem, a zarazem przez ten piękny płaszcz bardzo malarska. Dziękuję za taką przyjemność zmysłową :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten płaszcz jest wspaniały!
    Świetne są też kozaki, nadają całości takiego uroku boho!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wyglądasz przepięknie w tej stylizacji:) zazdroszczę sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Styl świetny, a płaszczyk niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. POdobaja mi sie stylizacje ,ktore przenosza nas w nieco inne klimaty:))) Ta jest wyjatkowa,odrobine mroczna ale tez bardzo tajemnicza i intrygujaca,bardzo fajna.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A byłam pewna, że to sukienka hehehe
    swoją drogą mega zmyslowa i kobieca bluzka <3
    a plaszcz jest mega normalnie! absolutna perełka, mega ciekawy <3

    52,84$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny płaszczyk, a welur wrócił teraz do łask ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobała mi się sukienka <3 Klik

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ALe śliczny płaszcz - ale .... te buty !!!! i ta sukienka !!! Rewelacyjne - Pozdrawiam - Margot

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)