środa, 11 stycznia 2017

CASUAL TODAY'S OUTFIT


Cześć kochani.
Wracam do Was po króciutkiej przerwie. Chwila wyciszenia, zresetowania się czasami potrzebna jest każdemu z nas.
Dobrze jest czasami odciąć się od przeglądania internetu. Zrobiłam sobie również krótką przerwę w szyciu biżuterii, musiałam dać odpocząć moim oczom i szyi która trochę ucierpiała na kilkugodzinnym szyciu. Czuję się już jak nowo narodzona i wczoraj już zaczęłam tworzyć coś nowego.

Stylizacja to propozycja idealna na zimowe dni. Ciepła kurtka i buty, które nie tylko grzeją ale są bardzo wygodne sprawdzą się idealnie do biegania po śniegu. Jasne dżinsy i koszula z haftem w kwiaty to idealny zestaw na co dzień. Ja Wam się podoba taki prosty look?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam 









kurtka/coat - b.young
spodnie/jeans - outfit
koszula/shirt - Zaful 
buty/shoes - Confront (http://galeriamarek.pl/)
torba/bag - sh
 

12 komentarzy:

  1. Super post i super look!! Bardzo podoba mi sie polaczenie koszuli i jeansow!! Wygladasz swietnie <3

    http://venswifestyle.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurdę, ta koszula jest fantastyczna- teraz jestem zla na siebie, bo ostatnio na nią patrzylam i teraz żaluję, że jej nie wzięłam grrrrrr :/
    super wyglądasz kochana! :)

    Masz rację, każdemu czasem przyda się chwila abstynencji od internetow :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny codzienny look! Świetna kurtka. Też skusilam się na granatowa parkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula jest przepiękna :) świetny, wygodny i cieplusi look, idealny na panującą pogodę :)
    PAULYENN

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna stylizacja a koszula jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takiej kurtce nawet największe mrozy nie są straszne!
    Wygląda naprawdę porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft i wyszywanki bardzo mi się podobają takie połączenie niby męskiej koszuli i kwiatków wygląda super. W obliczu tej strasznej zimy taki zestaw jest idealny - z futerkiem wokół kaptura na pewno nie zmarzniesz :) . Pozdrawiam cieplutko - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna puchówka! Idealna na takie mrozyy :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny look, całość super i wszystkie elementy z osobna też są bardzo smaczne, i łaciate dżinsy, i haftowana koszula, buty, dwukolorowa torebka, i świetna kurtka z futrem przy kapturze, co uwielbiam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. super buty właśnie takich poszkuję <3 www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)