poniedziałek, 5 grudnia 2016

ROSEGAL COAT



Płaszcze, futerka, kożuchy, kurtki dłuższe, krótkie każda z nas ma chociaż 2-3 z wymienionych rzeczy w swojej szafie. Nie da się mieć tylko jednej gdyż pogoda jest różna nawet zimą: raz cieplej, raz zimnej, to pada śnieg to deszcz. Nie wspomnę o tym, że my kobiety nie lubimy biegać 4 miesięcy w jednej kurtce czy płaszczu. 

Ja właśnie jestem taką osobą i mam kilka okryć wierzchnich na zimę w swojej garderobie. Pomimo to ucieszyłam się gdy przyszła do mnie paczka ze sklepu ROSEGAL. Otrzymałam piękny granatowy płaszczyk z futerkiem. Jest dość cienki raczej na takie lżejsze mrozy, ale za to bardzo efektowny. Na pewno będzie pasował do wielu stylizacji. Tym razem połączyłam go z dzwonami oraz aksamitną marynarką, pod którą nałożyłam granatową bluzkę z wiązaniem. W tej stylizacji króluje granat, który nieco ożywiłam burgundową torebką. 
Jak  podoba się Wam taki zestaw?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)

PS. Tutaj możecie skorzystać z kodu do sklephttp://www.retailmenot.com/view/rosegal.com?lkid=69457















płaszcz/coat - ROSEGAL
spodnie/jeans - Reserved
bluzka/top - Zara
marynarka/jacket - sh
torebka/bag - gift

15 komentarzy:

  1. Szukam podobnego płaszcza, ale nie umiem znaleźć tego wymarzonego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny look, wglądasz pięknie

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kożuszek jest śliczny!
    Bardzo ładny, stylowy!
    I już na zdjęciach widać, że ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta kurteczka! Już kilka razy się nad nią zastanawiałam :)
    Pozdrawiam cieplutkooo

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk wygląda na bardzo ciepły, zdziwiłam się że jednak nie chroni podczas mrozów, ale w sumie też współpracowałam z rosegal więc wiem że kurteczki tam kupione nie grzeją za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierając go byłam pewna że cały środek płaszcza ma futerko jednak na plecach futerka nie ma dlatego jak byłby mega duży mróz to plecy by zmarzły, z przodu i pod szyją futerko bardzo grzeje ale myślę że wystarczy ubrać ciepły sweter i byłoby na pewno ciepło. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Świetna kurtka - całość w grancie, moim ulubionym kolorze wygląda super. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nic dodać nic ująć....wyglądasz idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba. Sama bym go chętnie założyła.

    OdpowiedzUsuń
  9. najpierw zachwyciłam sie kurtka, potem żakietem a na koniec - torebką! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kurtka, całość fantastyczna. Bardzo podoba mi się zestaw z marynarką!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba Twój zestaw, i przez kolor, że granat, i że monohromatyczny, i przez elementy, bo super płaszczyk, i bo futerko, bo uwielbiam dzwony i wiązane bluzki, a aksamitne marynarki są świetne, i ta torebka, ciekawy fason i jedyny bordowy element, SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajnie, że ubrałaś dzwony, wyglądasz tak zadziornie i oryginalnie :) podoba mi sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk rzeczywiście fajny :). Całość świetnie się komponuje.
    P.S. Dziękuję za odwiedziny u mnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)