środa, 14 grudnia 2016

RELACJA Z II CHARYTATYWNEJ GALI MODY


11 grudnia odbyła się II Charytatywna Gala Mody na rzecz osób z autyzmem zorganizowana przez Stowarzyszenie ''Impuls''. To było wspaniałe wydarzenie, o którym teraz mogę Wam opowiedzieć. Przygotujcie się na dużą dawkę zdjęć. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam dalej. 


Na to wydarzenie przyszło wiele osób, aby pomóc dzieciom chorym na autyzm. Przybyło dwóch projektantów ze swoimi kolekcjami: Damian Kretschmer oraz Jolanta Nierodzik. Swoim koncertem umiliła nam czas Asteya Dec, uczestniczka programu The Voice of Poland (wcieliła się również w role modelki). Na koniec odbyła się licytacja przedmiotów podarowanych przez zdolnych ludzi. Biżuteria, którą przekazałam na licytację (pisałam o tym TUTAJ) osiągnęła sporą sumkę, jestem bardzo zadowolona, że mogłam chociaż w taki sposób pomóc. 

Dziękuję marce Bielenda oraz Trefl za przekazanie ( na moją prośbę ) produktów na licytację.

Miałam okazję wcielić się w rolę modelki podczas pokazu Damiana Kretschmera. Dużym zaszczytem dla mnie było to, że moja autorska biżuteria wykończyła stylizacje projektanta: m.in biały pas, który został zaprezentowany na mojej osobie do srebrno-białej sukienki, duży pomarańczowy naszyjnik i czarne kolczyki, a także czerwone kolczyki w pokazie Jolanty Nierodzik do białej, asymetrycznej sukni ślubnej. 

To było wspaniałe przeżycie i doświadczenie.Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)


POKAZ DAMIANA KRETSCHMERA 
















POKAZ JOLANTY NIERODZIK 


















POKAZ DZIECI












POKAZ GIACOMO CONTI I TOM&PAUL'S












 Na koniec pamiątkowe zdjęcia z projektantem i innymi uczestniczkami.
PS. Tutaj możecie obejrzeć krótki filmik z pokazu https://www.youtube.com/watch?v=crgO64bnjG4












 Moja biżuteria podczas licytacji w rękach ANIOŁA

moja stylizacja 1
sukienka/dress - Damian Kretschmer
buty/heels - Mel by Melissa  

moja stylizacja 2
sukienka/dress - Damian Kretschmer 
buty/heels - no name 


8 komentarzy:

  1. Świetne wydarzenie, piekna Twoja biżuteria i świetnie spisałaś się w roli modelki :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za wspaniała inicjatywa :) , jestem absolutnie zachwycona. Pięknie wszyscy wyglądaliście, kreacje świetne, a zdjęcia z pokazu wyszły super i w pełni oddają tę wspaniałą atmosferę. Wyglądasz cudnie - czerwona sukienka idealna. Gratuluję biżuterii, którą wystawiałaś na aukcji - jesteś 'wielka' :) . Pozdrawiam serdecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa :-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Great post dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, bardzo ciekawe wydarzenie, lubię takie inicjatywy! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna akcja. Świetnie wyglądałas!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)