piątek, 30 grudnia 2016

PROPOZYCJE NA SYLIZACJE SYLWESTROWE



Sylwestrowa noc już jutro. Jeśli nadal zastanawiacie się co na siebie włożyć to zapraszam do obejrzenia moich 4 propozycji na zabawę sylwestrową.
Są to raczej stylizacje na przyjęcie w domu, klubie lub w kameralnym miejscu za nieduże pieniądze, bo większość tych pięknych rzeczy pochodzi z sh. Na wielki bal koniecznie zarezerwujcie długie, eleganckie suknie.



STYLIZACJA 1

Cekinowa, rozkloszowana spódnica w pięknym granatowym kolorze w połączeniu z koronkowymi bodami oraz sandałami na wysokiej szpilce. 







spódnica-George (sh) / body-sh / buty-Dorothy Perkins


STYLIZACJA 2

Piękna czarna sukienka ozdobiona złotymi koralikami i cekinami. Do tego czarne szpilki i złote puzderko. 





 sukienka-sh / buty-Mel by Melissa / puzderko-sh


STYLIZACJA 3

Tym razem propozycja dla tych co nie lubią spódnic ani sukienek. Błyszczące legginsy/spodnie będą idealne. Połączyłam je z czarną, fantazyjną bluzką oraz błyszczącymi szpilkami. 






legginsy-no name / bluzka-River Island(sh) / buty-H&M


STYLIZACJA 4 

Kolejna propozycja ze spodniami. Czarne spodnie z ekoskóry, czarny top, błyszczące szpilki, a do tego piękna cekinowa marynarka w srebrnym kolorze.






marynarka-sh / spodnie-H&M(sh) / top-sh / buty-H&M

Kochani życzę Wam udanej zabawy sylwestrowej oraz wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU. Pozdrawiam :-)




13 komentarzy:

  1. Super, dla mnie chyba ostatnia stylizacja, skradła moje serce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana we wszystkich stylizacjach wyglądasz przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE piękne !!! Ślicznie wyglądasz w każdej stylizacji, ale chyba ta druga, lekko w stylu lat 30tych jest dla mnie absolutnym hitem ... no iiii ten uśmiech - wyglądasz zachwycająco. Udanego Sylwestra i radości w Nowym Roku - pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, również życzę udanej zabawy oraz wszystkiego co najlepsze w NOWYM ROKU :-)

      Usuń
  4. błyskotki na Sylwestra - zawsze się sprawdzają! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda stylizacja ma w sobie to coś :)!!! Masz świetny gust i proszę, większość tych super ciuchów pochodzi z lumpeksów!!! Jestem pod wrażeniem !!!
    P.S. Dziękuję za odwiedziny u mnie i... szczęśliwego Nowego Roku :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne propozycje! wszystkie mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdobycze z sh :) Moja ulubiona stylizacja to druga, sukienka jest przepiękna i świetne puzderko, podoba mi się też 3-ci zestaw, szczególnie brokatowe legginsy :) Pozdrawiam serdecznie i noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarna sukienka ze złotymi aplikacjami mi się podoba najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka mnie zachwyciła jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super dopracowane masz te posty! Bardzo podoba mi się blog!! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)