sobota, 19 listopada 2016

KOSZULA Z WIĄZANIEM I BUTY Z FUTERKIEM



W dzisiejszym poście króluje czerń, którą nieco ożywiłam koszulą w kolorze pudrowego różu. Buty z futerkiem (które ozdobiłam sama pisałam o tym TUTAJ ) nadają charakteru stylizacji. 

Klasyczny czarny płaszcz zagościł u mnie w szafie od niedawna. Miałam już kupować podobny w sieciówce, ale przypadkowo  znalazłam ten w sh z doskonałym składem, bo aż 80% wełny za cenę 25zł. Jestem bardzo zadowolona bo kilka stówek zostało mi w kieszeni. Płaszcz bardzo mi się spodobał bo jest klasyczny, ma kryte guziki i doskonałą długość. 
Po raz kolejny chcę Wam udowodnić, że można w sh znaleźć prawdziwe perełki za niską cenę i wyglądać doskonale.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)











koszula/shirt - sh
spodnie/pants - H&M (sh0
płaszcz/coat - sh
buty/shoes - Lasocki + DIY
 

20 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, słodkie te futerko na butach (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną masz koszulę, bardzo elegancko wyglądasz, a buty są wyjątkowe :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowy i czarny - połączenie idealne :) . Buty ... wiem, że bardzo modne, wiem, że bardzo lansowane, wiem, wiem, wiem ...ale potrzebuję trochę czasu, żeby się przyzwyczaić :D hahaha . Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie stworzyłaś tę stylówkę. Wyglądasz bosko !!! Bardzo podoba mi się również plener, fotograf zrobił cudne ujęcia zarówno Twojej osoby jak i tła. Nasze miasto z roku na rok robi się piękniejsze :-)Pozdrawiam Cię Jeanette :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te buty :D

    No i ta kokarda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż nie mogę się napatrzeć na te buty <3

    Świetna robota :*

    OdpowiedzUsuń
  7. cały zestaw jest świetny ale ja najbardziej zachwycam się butami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są mistrzowskie - też muszę zrobić takie DIY! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja,buty są świetne :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, wystarczy taki gadżet na butach a już jest po prostu szał! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw jest idealny,szczególnie spodobała mi się koszula ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula jest świetna- jej kolor i to wiązanie pod szyją. Cudo!
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham czerń, zakochałam sie w tych butach! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczny zestaw :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  15. great post as usual :)
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna stylizacja, koszula jest piękna :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)