sobota, 5 listopada 2016

SZYDEŁKOWA SUKIENKA



Początek jesieni był ciepły i słoneczny idealny aby jeszcze nosić sukienki.

Bardzo lubię wszelkie rzeczy dziergane na drutach czy szydełku, zawsze gdy coś takiego widzę od razu ''oczy mi się śmieją''. Tak właśnie było z tą oto sukienką. Wyszperałam ją w sh i wiedziałam, że będzie już moja. Spodobało mi się to, że ma ona długi rozszerzany rękaw. Jest prosta, w jednym kolorze a najważniejsze jest bardzo wygodna.
Do sukienki nałożyłam wiązane, czarne baleriny oraz postawiłam na czarno-białą torebkę.  

A Wy lubicie szydełkowe ubrania? Jak Wam się podoba mój zestaw z czarną szydełkową sukienką?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)












sukienka/dress - sh
buty/shoes - no name
torebha/clutch - Cndirect

22 komentarze:

  1. Szydełkowanie, dzierganie - kolejna fala takiej mody :) . Śliczna sukienka, wraz z butami stworzyłaś świetną kompozycję. Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  2. fryzurę do tej stylizacji wybrałaś idealną !

    Pięknie Ci w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka wygląda bardzo ciekawie :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. What a great outfit! Love your lace-ups and the cute doggy bag.
    Christina ♥ https://caliope-couture.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo oryginalna i bardzo piękna;) pasuje Ci! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna sukienka i torebka, zaskoczyłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pasuję Ci taka stylizacja :)!

    http://noeliademkowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest po prostu piękne! Lubię takie szydełkowe ubrania, nadają lekkości, są oryginalne i dodają efektu głębi, super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka, aż tęskni się za latem.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również życzę miłego weekendu :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. sukienka cudo!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)