wtorek, 18 października 2016

JAK SAMEMU OZDOBIĆ BUTY FUTERKIEM


W tym sezonie mamy istne szaleństwo na buty ozdobione futerkiem. Mięciutkie pompony świetnie wyglądają ozdabiając czółenka, baleriny a nawet adidasy i trampki. Osoby bardziej odważne wybiorą buty z futrzanymi językami, obcasami, paskami a także szalenie modne mokasyny wyścielone futerkiem.


Podobają Ci się takie buty, ale nie chcesz wydawać pieniędzy na kolejną parę? Bądź kreatywna i ozdób sama swoje ulubione buty, które już masz w swojej szafie. To bardzo proste i nie wymaga dużo czasu ani wielkich umiejętności.

Jeśli wolisz buty z puchatymi pomponami, wybierz odpowiedni rozmiar i kolor (pompony możesz kupić w internecie lub odpruć np z szalika) następnie przyszyj lub przyklej do buta. 

Ja wybrałam inną opcję i zrobiłam przyczepiane języki do czarnych oxfordów. Kupiłam w sh za 2zł futrzany kołnierz i z niego obcięłam dwa równe kawałki, które podszyłam, tak aby nie wychodziło futerko. Następnie przyszyłam pętelki dzięki którym za pomocą sznurówek przyczepiam do butów. Ten sposób jest idealny, gdyż mogę korzystać z dwóch opcji noszenia butów i co najważniejsze nie uszkodziłam ich w  żaden sposób. 

Jeśli posiadasz buty, które mają paski w łatwy sposób możesz kawałki futerka włoży pod nie i otrzymasz świetną puchatą ozdobę.Pomysłów może być wiele wszystko zależy od waszej kreatywności. 

Macie już takie buty? A może zamierzacie zrobić futrzane elementy tak jak ja?

Jak wam podobają się moje futrzane języki? Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)








buty/shoes - Lasocki + DIY FUR

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł :D
    oryginalnie ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że takie futrzane buty są teraz bardzo modne, choć do mnie ten trend średnio przemawia. Doceniam jednak Twoją pracę, to musi być ogromna satysfakcja nosić coś, co zrobiło się samemu :) Kapelusz za to bardzo mi się podoba, też myślę nad kupnem jakiegoś :) P.S. Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem super! zresztą podobnie zrobiłam tylko, że pompony do szpilek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę robią wrażenie! Ja nie potrafię robić takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty piękne - futerko również ... ale, chociaż uwielbiam różne nowinki w modzie, niestety ten trend mnie nie 'kręci' - niemniej pomysł wspaniały , wykonanie też - całość bardzo trendy. :) Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)