sobota, 15 października 2016

DŻINSY I KOSZULA Z NASZYWKAMI DIY



Moda na naszywki  pojawiła się już latem i trwa nadal. Mogliśmy zobaczyć je na wybiegach, a teraz niemal w każdej sieciówce znajdziemy nie tylko ubrania, ale także torebki, buty, akcesoria pokryte naszywkami.
Trend ten bardzo przypadł mi do gustu i zamiast kupować gotowe rzeczy postanowiłam sama ozdobić ubrania aplikacjami.


Naszywki kupiłam na aliexpress.com. Za 40-50 naszywek zapłaciłam 33zł z przesyłką, to bardzo tanio patrząc na ceny w polskich sklepach. Ozdobiłam nimi dżinsy oraz koszulę. Dodatkowo trochę obcięłam w spodniach nogawki i je poszarpałam co dało efekt małych frędzelków. 
Takie oto dżinsy  połączyłam z niewysokimi szpilkami w paski oraz z oversizową koszulą, na którą  nakleiłam dwie naszywki: usta i kotwicę. 

A Wy macie już swoje ulubione dżinsy, kurtkę a może torbę z naszywkami? 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć. 













dżinsy/jeans - outlet + DIY
koszula/shirt - sh +DIY
buty/heels - H&M
torebka/bag - sh
zegarek/watch - wish

14 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyglądasz w tej stylizacji. Jeansy są genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naszywki a w szczegolnosci usta I szminke dodaja takiego kobiecego uroku 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł!
    Naprawdę wiele oszczędziłaś - no i takiej konfiguracji naszywek nikt inny mieć nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten trend - Twoje naszywki - perfekcja :) . Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy napiszesz artykul typu Q & A ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie odpowiem na pytania moich czytelników jeśli takie się pojawią. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. podoba mi się! naszywki dodają fantazji bez nich byłoby nudno! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ożywiłaś spodnie pozbawiając je pospolitego wyglądu- wspaniałe zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczne połączenie dzięki naszywkom zyskało troszkę świeżości. I w ogóle ja jestem wieką zwolenniczką wszelkiego DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz:) świetne masz spodnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)