sobota, 1 października 2016

DENIM DRESS FROM GAMISS.COM


W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra dżinsowa sukienka, którą otrzymałam od GAMISS. Kwiatowe aplikacje na ubraniach to hit tej jesieni, dlatego gdy zobaczyłam tę sukienkę na stronie sklepu od razu zwróciła moją uwagę.
Kwiaty nie są haftowane lecz nadrukowane, a szkoda bo haft wyglądałby dużo lepiej. Pomimo to sukienka prezentuje się bardzo dobrze. Zestawiłam ją z brązowymi botkami z frędzlami oraz granatową torbą.

Jeśli chodzi o sam sklep to jestem rozczarowana tym, że sukienka przyszła śmierdząca wilgocią/pleśnią. Musiałam wyprać ją dwa razy aby pozbyć się tego okropnego zapachu. Byś może tylko ja miałam takiego pecha. A jakie Wy macie doświadczenia ze sklepem Gamiss.com. 













sukienka/dress - TUTAJ
botki/boots - Oxitaly Zalando 
torebka/bag - sh

10 komentarzy:

  1. sukienka rzeczywiście wygląda świetnie. nie miałam jeszcze styczności z tym sklepem, ale dobrze że dałaś radę uratować sytuację. pzdr www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest at sukienka, wygląda bardzo oryginalnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka super - denim i kwiatowy wzór wyglądają razem świetnie, ale najbardziej zachwyciły mnie butki - są przepiękne. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowna sukienka, stylizacja świetnie dopracowana. Bardzo podoba mi się ten kwiecisty nadruk:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiecka jest świetna - i bardzo dobrze dobrałaś do niej buty!
    Jest spójnie i z klimatem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta sukienka! Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauroczył mnie ten kwiatowy jeans. Bardzo zgrabnie wyglądasz w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocno hipisowska stylizacja ;) Podoba mi się ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz:)świetną masz sukienkę:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)