wtorek, 13 września 2016

PORTFEL OD PERSONA GIFT


Dzisiaj chcę Wam pokazać prezent, który dostałam od firmy PERSONA, a jest nim piękny, czarny portfel.

PERSONA zajmuje się produkcją galanterii skórzanej. Asortyment jest bogaty, zróżnicowany  i bardzo wysokiej jakości. Znajdziemy tam m.in.: portfele damskie i męskie, teczki, etui, organizery, notesy, kosmetyczki a także paski. Wszystkie te produkty wykonane są z najwyższej jakości skóry naturalnej.

Najfajniejszą rzeczą jest to,że sklep oferuje usługę personalizacji wybranego produktu. 
Personalizacja to wyciśnięte w skórze przy pomocy gorącej czcionki ułożone przez klientów napisy. Dzięki temu możemy otrzymać niepowtarzalny, wyjątkowy produkt. Jest to świetny pomysł na prezent dla ukochanej osoby, mamy lub przyjaciółki. Jeśli nie macie pomysłu na prezent dla męża czy chłopaka zajrzyjcie na stronę PERSONA, na pewno portfel z miłym napisem będzie wyjątkowym podarkiem.

Otrzymałam czarny, lakierowany portfel(TUTAJ )z napisem JeanetteGLoves nawiązujący do nazwy mojego bloga. Portfel przyszedł pięknie zapakowany w drewnianym pudełku. Od pierwszego otwarcia  poczułam piękny zapach skóry naturalnej. Produkt jest solidnie wykonany, ma dużo kieszeni zarówno na banknoty, bilon jak i karty kredytowe. Dodatkowo jest ozdobiony polskim krzemieniem pasiastym osadzonym w srebrnej blaszce próby Ag 925 co również czyni portfel wyjątkowym. Jestem bardzo zadowolona z prezentu, a wybity grawer z nazwą mojego bloga będzie dla mnie cudowną pamiątką. 












portfel/wallet - PERSONA GIFT

10 komentarzy:

  1. Super stylizacja i fajny blog :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://www.mecooks.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny portfel. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezent :) Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten portfel ;) moja mama z pewnością byłaby zadowolona z takiego prezentu!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny elegancki portfel <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. very pretty! i love black bag! would you like to follow each other? i follow you now :)
    http://pazzadimoda.blogspot.it/?m=0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)