sobota, 3 września 2016

OVERALLS WITH FLOWERS



Hej.Ogrodniczki w kwiaty kupiłam już jakieś 2 lata temu, ale tak wyszło, że jeszcze wam ich nie pokazałam, chociaż miałam  je na sobie nie jeden raz. Są bardzo wygodna i mają piękną gamę kolorystyczną.
Połączyłam je z krótkim czarnym topem oraz sandałami z kolorowymi pomponami, chwostami oraz muszelkami. Jak Wam się podoba takie połączenie? 

Dzisiaj to na tyle, zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)












ogrodniczki/overalls - sh
top/crop top - sh
sandały/sandals - DIY 
torebka/clutch - sh
 

14 komentarzy:

  1. ogrodniczki swietne! Zdecydowanie wyrozniaja sie na tle tycj jeansowych! :) A i tlo do zdjec rowniez bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! :) Sandałki są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia a Ty w tych ogrodniczkach wyglądasz uroczo:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to połączyłaś - kolorowe i czarne zawsze ładnie kontrastują. Lokalizacja zdjęć wspaniała - i te w lokomotywie i w sadzie :). Podziwiam tez paznokcie i dobór szminki - wyglądasz tak pięknie dziewczęco. :) Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa pierwsze zdjęcia świetne! Ogrodniczki fajne, dużo dają te rzemyki na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogrodniczki mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspanaiałe te ogrodniczki :) Długo na takie poluje :) Piękne te zdjęcia :) Te sandałki są wspaniałe :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj :) Odzwdzięczę się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny look, piękne ogrodniczki, bardzo twarzowe.
    Podoba mi się Twój blog, więc zostaję na dłużej, miło mi będzie jeśli zrobisz to samo.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogrodniczki przepiękne do Twoich wspaniałych nóg, tylko pozazdrościć. Ale również cudowne są fotki i plener interesujący. Wszystko podoba mi się. Pozdrawiam Cię Jeanette :-)
    Ps. Za tydzień opublikuję post na który czekasz :-) Pokażę biżuterię wykonaną przez Ciebie. Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) W takim razie czekam z niecierpliwością na post :-) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)