sobota, 24 września 2016

GIFTS FROM CNDIRECT.COM



Hej. Chcę Wam dzisiaj pokazać rzeczy które otrzymałam ze sklepu CNDirect. Wybrałam torbę, baleriny i pędzle do makijażu.
Z produktów jestem średnio zadowolona, bo niestety buty okazały się za małe pomimo, że na sklepie w tabeli napisane było, że rozmiar 38 ma wkładkę 24,5 czyli standardowo jak noszę zawsze. Baleriny jednak są o jeden rozmiar za małe a szkoda bo razem z torbą tworzą świetny duet. 

Torba jest bardzo ładna jestem z niej zadowolona, jedyny mały minus to ciężko działający zamek. 
Jeśli chodzi o pędzle spodziewałam się, ze chociaż jeden z nich będzie duży do nakładania pudru. Po rozpakowaniu pędzle śmierdziały, natomiast po umyciu ich zwykłym szamponem do włosów i wysuszeniu zapach znikł. Włoski z nich nie wypadają, są dość dobrej jakości.
 A Wy jakie macie doświadczenia z tym sklepem?








pędzle/make up brush - http://bit.ly/2doL7U6


5 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają te rzeczy :) . Kocia torba bardzo kocia :D . Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że za małe bo uroczo wyglądają i pasują do torebki ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ze współpracy z nimi 3 rzeczy - sukienkę ( która jest na mnie idealna), czerwona koronkową sukienkę wieczorową, która sprzedałam, bo rozmiar M, w rzeczywistości okazał się o wiele na mnie za duży i mam też jeansową spódnicę, która ma rozmiar XL, a ja noszę S/M. Także rozmiary na takich stronach jak widać to zawsze loteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od nich miałam kurtkę i byłam z niej bardzo zadowolona. Twoja torebka mi się podoba!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)