poniedziałek, 22 sierpnia 2016

ZWIEDZANIE TWIERDZY BOYEN



W dzisiejszym poście możecie zobaczyć moją stylizację podczas zwiedzania Twierdzy Boyen w Giżycku. Ubranie musiało być przede wszystkim wygodne i dostosowane do pogody. Wybrałam więc dżinsy, koszulkę, cienki sweter w postaci narzutki oraz bardzo wygodne buty, które udało mi się upolować w sh.

Wybierając się spontanicznie do Twierdzy Boyen byłam sceptycznie nastawiona. Pomyślałam sobie: będę chodziła po krzakach, między drzewami (bo tak to z daleka wyglądało) - nic ciekawego. Okazało się jedna, że to niezwykle duży ''labirynt'' , który kryje w sobie tajemnicę. Trzeba tam być, żeby to wszystko zobaczyć, poczuć ten lekki dreszczyk, bo niektóre korytarze były tak długie i tajemnicze, że w pewnej chwili bałam się, że już stamtąd nie wyjdę. 

O samej Twierdzy Boyen nie będę się dużo rozpisywała, bo możecie sobie znaleźć te informacje w internecie. Na pewno mogę polecić to miejsce do zwiedzania. Uprzedzam, że trzeba poświęcić na to 2-3 godziny. Możecie również tam coś zjeść oraz kupić pamiątki. Jeśli ktoś z was będzie na Mazurach koniecznie zajrzyjcie do Giżycka.



































spodnie/jeans - outlet
koszulka/top - Butik
sweter/sweater - sh
buty/shoes - sh
torebka/bag - sh



13 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twoja propozycja na wycieczkę i zwiedzanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. idealna stylówa na zwiedzanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spodnie;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty pięknie wpisujesz się w wędrówkę historyczną! Cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygodnie, wakacyjnie, letnio, ale jednocześnie bardzo ładnie. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i takie luzne zestawy wlasnie w podrozy czy podczas zwiedzania sprawdzaja sie najlepiej! :) Spodnie- ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam z 8 lat temu, sama twierdza nic specjalnego ale bardzo przyjemnie się tam spacerowało - pozytyw jak dla mnie. Fajne zdjęcia, jak się ogląda, to pochodziłoby się z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę znalezienia takich perełek w SH

    OdpowiedzUsuń
  9. W Giżycku byłam wiele lat temu, jeszcze na studiach. Nie pamiętam twierdzy, ale miasteczko bardzo mi się podobało. Twoja stylizacja szalenie mi się podoba. Uwielbiam takie na luzie. Świetne buty, spodnie sweterek, no i Ty śliczna i promienna.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie byłam tam jeszcze ;) ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygladasz, ale musisz koniecznie zmienic ilosc zdjec !
    30 zdjec zeby pokazac to samo w kolko ... nuda i zniechecajace ....
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  12. To bardzo ciekawe miejsce, a Twój zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)