czwartek, 18 sierpnia 2016

TORBA BOHO DIY + RZYMIANKI


Dzisiejsza stylizacja jest typowo letnia. Zdjęcia robione w lipcu, kiedy wyskoczył ciepły dzień, bo niestety całe lato jest zimne, deszczowe jednym słowem koszmarne.
Jesień przyszła zdecydowanie za szybko. Czasami mam wrażenie, że lato dopiero będzie a teraz mamy wczesną wiosnę. Natura lubi płatać nam figle.

Głównym elementem przykuwającym uwagę w tej stylizacji jest torba boho oraz długie sandały (rzymianki). Są świetnym dodatkiem do prostej stylizacji składającej się z krótkich spodenek z wysokim stanem oraz bluzki z dekoltem hiszpańskim.
Kupując torbę w sh za jedyne 5zł miałam już  w głowie pomysł jak ją ozdobie, żeby nadać jej inny charakter. Przyszyłam do nie frędzle, mnóstwo chwostów, które sama wykonałam oraz kolorowe pompony. W taki sposób mam niepowtarzalny dodatek do letnich stylizacji.

Kiedy spacerowałam z mężem nad jeziorem pewna pani zaczepiła mnie i powiedziała, że świetnie wyglądam i mam fajowe buty. To było bardzo miłe usłyszeć komplement na swój temat od nieznajomej. 
A Wy co sądzicie o tej stylizacji? Zapraszam do obejrzenia zdjęć. 
















  
spodenki/short - Zara
bluzka/top - Lipsy London (outlet)
sandały/sandals - Deezee
torba/bag - sh + DIY
kapelusz/hat - no name



12 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetnie dopracowałaś całą stylizację. Torba jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko kochana!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam takie stylizacje. Jest świetnie, wszystko mi się tu bardzo podoba. Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyś kiedykolwiek chciała tę torbę sprzedać (w co wątpię, bo tylko głupi by się jej pozbył ;P) to jakby co - zgłaszam się na jej nabywcę ;P
    Jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great photos dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ;) a przede wszystkim najbardziej podoba mi się torba i kapelusz ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusz śliczny :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny look, ta torba to zdecydowanie kropka nad i. Fajnie wyglądasz.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna letnia stylizacja. Buty rewelacyjne, a sposób w jaki je połączyłaś z pozostałymi elementami jest super. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)