środa, 3 sierpnia 2016

AFRICAN LOOK - SOUTACHE NECKLACE


Kiedy rok temu uszyłam ten naszyjnik od razu wiedziałam, że muszę zrobić do niego przepiękną sesję zdjęciową, aby pokazać jego piękno.
Przyszedł mi do głowy konkretny pomysł, chciałam aby zarówno ubranie jak i miejsce nadały konkretny klimat. Wyobraziłam sobie, że jestem na pustyni skąpanej w słońcu w zwiewnej, długiej sukni a na mojej szyi wisi wyjątkowy naszyjnik. Wyjątkowy, bo każda biżuteria ręcznie wykonana ma ''duszę i serce''. 
Uszyłam go techniką haftu soutache w połączeniu z techniką haftu koralikowego. W centralnym miejscu znajduje się piękna malowana muszla otulona koralikami Toho. Po bokach znajdują się kryształki Swarovskiego, a dalej piękne brązowe kamienie o nazwie ''piasek pustyni'', które cudownie mienią się w słońcu (szkoda, że nie mogłam ująć tego na zdjęciach). Całość utrzymana w kolorystyce pomarańczu, brązu i złota. Znalazły się również tam naturalne koraliki koralu czerwonego.

Mając konkretny plan musiałam przejść do jego realizacji. Miejsca nie musiałam szukać, bo wiedziałam, że takie istnieje i wcale nie musiałam wybierać się na Sahare. Sukienkę znalazłam całkiem przypadkowo w sh, wisiała i czekała na mnie. Kiedy ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że będzie idealna do sesji z tym naszyjnikiem. Wybierając się na tak duże góry piasku musiałam postawić na wygodne buty.
Sukienka dzięki rozcięciom pięknie prezentowała się na wietrze a w połączeniu z długimi, brązowymi rzymiankami stworzyła iście afrykański klimat. W takim zestawieniu naszyjnik prezentował się niesamowicie.
 
Sesja odbyła się w słoneczny, wietrzny dzień co jeszcze bardziej nadało pożądany klimat. Wędrówka po piaszczystych górach była trochę męcząca ale frajda jaka temu towarzyszyła była bezcenna. Poczułam się jak wolny ptak, który z góry podziwia piękne krajobrazy. To była wyjątkowa sesja, a jej efekty możecie teraz zobaczyć na zdjęciach, których jest cała masa. Zapraszam do ich obejrzenia, ale ostrzegam jest ich na prawdę dużo :-) 

PS. Naszyjnik jest do kupienia, zainteresowane osoby proszę o kontakt przez facebooka lub maila zanet230790@o2.pl 








































sukienka/dress - sh
naszyjnik/necklace -  Queen Jewellery Soutache 
buty/sandals - Deezee




29 komentarzy:

  1. Jeanette, brak mi słów,przy każdym zdjęciu, szczęka mi opada z zachwytu, po prostu cudowna sesja !!!
    Wyglądasz BOSKO !!!!! Naszyjnik całkowicie w moim stylu. Zaispirowałaś mnie też do jakiejś nietuzikowej sesji z podobnym naszyjnikiem Twojej produkcji zresztą :-) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Krysiu, właśnie taka sesja najlepiej oddaje piękno biżuterii ręcznie robionej, także czekam na sesję w Pani wykonaniu. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Idealnie dopasowałaś do tego naszyjnika resztę stylizacji!
    Ile zdjęć!
    Wszystkie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sesja ^^ jestem zachwycona ^^
    Kogoś mi przypominasz :d jakąś aktorkę chyba ale nie mogę sb przypomnieć którą :D
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaniemówiłam !!! Stworzyłaś perfekcyjną kreację i zaprezentowałaś ją w perfekcyjnej scenerii. Absolutnie przepięknie :) . Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sceneria oraz bardzo dobrej jakości zdjęcia:-) Wyglądasz zjawiskowo w tej stylizacji. Zazdroszczę Ci zdolności w robieniu biżuterii :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatycznie, baaardzo - choć może trochę odrealnione, ale fajnie się ogląda - a kilka zdjęć (najbardziej to pierwsze) wyszło tak pro, że wyglądają jak wyciągnięte z kolorowych magazynów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, o to chodziło by zdjęcia wywołały jakieś emocje, czy odrealnione to nie wiem może komuś jak to ogląda to tak wygląda, ale tak na prawdę miejsce jest wbrew pozorom dostępne dla wszystkich (mazury). Ale ciesze się, bo zdjęcia miały wyjść jak najbardziej profesjonalnie i magazynowo w końcu głównie chodziło tu o pokazanie piękna naszyjnika oraz miejsca.

      Usuń
    2. Gdy mignęło mi to zdjęcie na G+, to z początku pomyślałam że to jakieś ujęcie z filmu fantasy :)))

      Usuń
  7. Świetna sukienka, piękny naszyjnik, wszystko na wielki plus...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely post :)
    have a nice day,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sesja! wyglądasz super, na niektórych zdjęciach przypominasz mi postać z filmu "Xena: wojownicza księżniczka"! :) fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem - naszyjnik wyszedł Ci po prostu świetnie! Zdecydowanie masz dryg i pomysł do tego, co tworzysz :) Sutasz jest dość trudną i czasochłonną techniką, tym bardziej chylę czoła przed Twoimi zdolnościami. A do tego wybrałaś świetny sposób na prezentację tego cuda - klimat zdjęć i stylizacja pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz,śliczna sukienka :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna stylizacja, wszystko rewelacyjnie zestawione (jak w starożytności i te rzymianki!!!!), biżuteria mega oryginalna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Och... zachwyt w każdym calu. Po Twoim opisie musiałam dokładnie obejrzeć naszyjnik, misternie wykonany i z pasją, do tego użyłas kamieni dających energię. Tchnełas w niego moc. Podziwiam Twój kunszt,bo wiem jakie pracochłonne są wszystkie rękodzieła,bezcenne wręcz. Do tego sesja,wspaniała, wymarzona :) Włosy pięknie pokręcone i te oczy... magnetyzm z nich bije,aż szkoda, że zasłaniasz je okularami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. To prawda rękodzieła są bezcenne, wyjątkowe i jak zauważyłaś bardzo pracochłonne. Okulary niestety były w niektórych momentach niezbędne , bo bardzo świeciło słonce. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  14. wow! sesja zjawiskowa - jestem zachwycona! piękna stylizacja, piękna modelka i piękne zdjęcia!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny outfit :) Wyglądasz jak księżniczka!

    Fashion blogging by Lissey

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Piękna sesja, przepiękny naszyjnik!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama uszyłaś?! Jest obłędny! Gratuluję talentu!

    Pomysł na sesję - idealny. Super go zaprezentowałaś w takim stylu.
    Świetne są te zdjęcia, gdzie jesteś na tle samego piachu - wow!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję, tak sama uszyłam naszyjnik, szyję właśnie taką biżuterię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekny naszyjnik! Masz ogromny talent! :) Zazdroszcze i podziwiam jednoczesnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała sesja!:) wyglądasz cudownie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna sesja!<3 Wyglądasz pięknie, ta sukienka jest przecudna<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)