niedziela, 31 lipca 2016

KORONKOWA SPÓDNICA


Hej. Dzisiaj mam dla was trochę spóźniony post. 23 lipca obchodziłam swoje urodziny.
Spędziłam je w gronie najbliższych mi osób. Nie było tortu za to upiekłam pyszne ciasto tiramisu. Były kwiaty, życzenia oraz dostałam perfumy orientalne, które uwielbiam (wkrótce zrobię o nich wpis).

 Tego dnia postawiłam na klasyczne, eleganckie połączenie bieli i czerni. Koronkowa spódnica o ołówkowym kroju dodaje szyku i świetnie podkreśla figurę. Połączyłam ją z czarną bluzką z haftem oraz niezwykle wygodnymi butami Mel. Romantyczne loki dopełniają całość stylizacji. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)

















spódnica/skirt - H&M (sh)
bluzka/blouse - H&M (sh)
buty/sandals - Mel by Melissa 
torebka/clutch - sh
 

7 komentarzy:

  1. Super wyglądasz Jeanette !!! Piękna spódnica i świetnie dopasowałaś bluzkę z tym wzorkiem. Spóźnione aczkolwiecz bardzo szczere życzenia urodzinowe posyłam, HAPPY BIRTHDAY JEANETTE !!! Pozdrawiam Cie serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest świetna - koronka wygląda pięknie. Dodanie do niej tej bluzki, która tez wygląda jak z koronki stworzyło bardzo ciekawe połączenie. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :) . Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione życzenia :D śliczna sukienka jak najbardziej w moim guście ^^
    Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna propozycja, elegancka i stylowa :) Spódnica cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)