wtorek, 19 lipca 2016

KOMPLET: MARYNARKA + KRÓTKIE SPODENKI


Zestawy damskie to nie tylko marynarka+spodnie lub marynarka+spódnica. Latem, ale tym chłodniejszym jakie mamy teraz idealnie sprawdzi się zestaw składający się z żakietu i krótkich spodenek. 


Takie komplety idealnie sprawdzają się dla niskich dziewczyn, bo ubierając się w ten sam kolor ''od stóp do głów'' wizualnie taka osoba wygląda na wyższą i smuklejszą.  Ja niestety zaliczam się do tych niskich osób i muszę uciekać się do różnych trików aby dodać sobie kilka centymetrów. 

W dzisiejszej stylizacji mam na sobie piękny koronkowy zestaw, który idealnie sprawdzi się nie tylko na co dzień ale i na wieczorne wyjścia. Połączyłam go z czarnym topem oraz sandałami na nie zbyt wysokim obcasie, dzięki czemu czuję się bardzo swobodnie. 
Co najciekawsze, że ten komplet w całości zakupiłam w sh. Marynarkę znalazłam jakieś rok może dwa lata temu natomiast spodenki wpadły w moje ręce teraz i są rzecz jasna z tej samej marki co żakiet. Za to kocham takie sklepy, bo można tam znaleźć świetne ''perełki''.

A Wy lubicie takie zestawy? Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)













marynarka/jacket - Limited Editions (sh)
spodenki/short - Limited Editions (sh)
top/top - River Island (sh)
sandały/sandals - Mel 
torebka/clutch - sh

 

9 komentarzy:

  1. Rewelacyjny look, komplet świetnie się prezentuje ;)
    Dopiero po bliższym przyjrzeniu się zauważyłam, że to koronka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny masz ten komplecik:) zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw!
    Ramiączka to naprawdę ciekawy dodatek, wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie - wszystko mi się podoba i fason i kolory dodatki. Wyglądasz wspaniale - pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Wszystko idealnie ze sobą współgra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet- caly zestaw zresztą mega godny uwagi !
    ten topik baaaardzo mi się podoba- dodaje zmyslowości i nieco pikanterii :)
    i fajnie, że postawilaś na jeden wyraźny akcent kolorystyczny, jakim są czerwone pazurrrrrki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wygląda ten komplet ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod dużym wrażeniem tej sesji - jest fantastyczna, bez przesady!!! Kilka zdjęć jest perfekcyjnych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)