wtorek, 26 lipca 2016

BIAŁA SUKIENKA Z POMPONAMI DIY


Latem bardzo lubię nosić zwiewne, długie sukienki, bo są niezwykle romantyczne. Uwielbiam zarówno te w kwiaty, wzory jak i w jednolitym kolorze. 


Białej sukienki szukałam jakiś czas i tradycyjnie znalazłam w sh. Ma prosty krój oraz delikatny materiał i była cała biała bez żadnych ''dodatków''. Postanowiłam ją troszkę wzbogacić i nadać jej nieco innego wizerunku. Doszyłam kolorowe pompony na białej, koronkowej tasiemce oraz frędzle. Dzięki temu otrzymałam sukienkę jedyną w swoim rodzaju i wiem, że nikt nie będzie miał takiej samej jak moja. 
Do sukienki idealnie pasują sandały z pomponami i chwostami, które jak wiecie również sama zrobiłam oraz bransoletka także mojego wykonania. Biały kapelusz pięknie dopełnia stylizację a także świetnie spisuje się na bardzo upalne dni. 
Kochani jak widzicie przy odrobinie wyobraźni można fajnie zmieniać wygląd swoich ubrań i butów. Takie własnoręczne przerabianie daje ogromną satysfakcję i mamy pewność, że nasze rzeczy będą absolutnie wyróżniały się wśród innych. 
A Wy lubicie przerabiać swoje ubrania? 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć Pozdrawiam :-)















sukienka/dress - sh + DIY pompoms
sandały/sandals - DIY
bransoletka/bracelet - Queen Jewellery Soutache
bransoletka biała/white bracelet - wish
kapelusz/hat - no name 

12 komentarzy:

  1. Cudne są te kolorowe pomponiki na sukience, aż nie mogę się napatrzeć! Bardzo urocza stylizacja.
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. super całość! pompony wymiatają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza sukienka !
    Pięknie wyglądasz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała jest ta sukienka!
    No i klimat zdjęć - zdecydowanie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wyglądasz. JA się czaję właśnie na jakąś suknię maxi ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ślicznie wyglądasz :D
    Bardzo ładna stylizacja :)
    Taka nie spotykana :)

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności !!! Sukienka, kapelusz, biżuteria, buty - wszystko jest po prostu wspaniałe i przepięknie połączone. Zdjęcia nad wodą dodają uroku. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy, retro styl. Masz bardzo ciekawe pomysły, chciałabym taką sukienkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta sukienka. Wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka! Idealna na lato i te kolorowe pomponiki, cudo! :) Fajny blog, zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)