środa, 22 czerwca 2016

JAK PRZEROBIĆ SANDAŁY DIY



Dzisiaj chcę Wam pokazać jak w prosty sposób zmieniłam swoje sandały.
Kupiłam je za jedyne 10zł - nowe, a cena taka, ponieważ sklep wyprzedawał buty pozostałe z poprzedniego sezonu. Dlatego chętnie je przerobiłam i nawet gdybym coś zepsuła nie byłoby mi szkoda ich wyrzucić.
Na pierwszym zdjęciu widzicie buty przed przeróbką, na drugim po. Tego lata są bardzo modne sandały ozdobione pomponami i chwostami. Ja również tak ozdobiłam swoje sandały, a poza tym dodałam również kolorowy sznurek płaski (masajka) oraz muszelki. 

Wystarczyło, że odczepiłam klamerkę i wtedy wyobraźnia ruszyła. Przyszyłam piękny bawełniany sznurek o etnicznym wzorze. Następnie przełożyłam czarny skręcony sznurek przyszywając muszelki, pompony oraz chwosty (chwosty zrobiłam również sama, bo to bardzo proste). 
Muszelki również przyszyłam na czarnych paskach. 
Jestem bardzo zadowolona z efektu, gdyż w prosty i tani sposób mam modne i efektowne buty. 

A Wam która wersja sandałów bardziej się podoba 1 (przed przeróbką) czy 2 (po przeróbce).


4 komentarze:

  1. Jak dla mnie wersja druga jest świetna Przeróbka udała Ci się w 100% :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, też coś sobie wymodzę z tymi pomponikami. Pozdrawiam Cię Jeanette :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fingerless gloves are worn by motorcyclists to better grip the handlebars
    fingerless gloves

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !!! Wyszło świetnie - pozdrawiam Margot
    P.S.
    W wolnych chwilach zapraszam także do mojego bloga www.iameverywoman.eu , czasami też coś dodaję, odejmuję i zmieniam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)