wtorek, 31 maja 2016

RZYMIANKI + NARZUTKA Z FRĘDZLAMI



Rzymianki były modne  rok temu i już wtedy bardzo przypadły mi do gustu tylko nie znalazłam odpowiednich dla siebie.
Tego lata mam już takie w swojej szafie w brązowym kolorze. W sklepach internetowych mamy duży wybór wiązanych butów w różnych kolorach. Są szalenie modne, pasują do stylizacji w stylu boho i hippie ale również będą dobrze wyglądały w towarzystwie ''romantycznej'' sukienki.
Ten typ obuwia najlepiej prezentuje się na szczęśliwych posiadaczkach długich nóg. Niestety  nieco skracają optycznie nogi ale kochane nie dajmy się zwariować i cieszmy się ulubionym obuwiem póki mamy piękną pogodę. 

W dzisiejszej stylizacji wybrałam skórzaną, brązową spódnicę w połączeniu z czarnym topem oraz wzorzystą narzutą z frędzlami. Cały look dopełniają rzymianki oraz opaska na włosach uszyta przeze mnie techniką haftu soutache.  Jak Wam się podoba taki letni look? Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-) 
















spódnica/skirt - H&M (sh)
bluzka/top - River Island (sh)
narzutka/cape - sh
sandały/sandals - Deezee
opaska/hairband - HandMade Queen Jewellery Soutache


5 komentarzy:

  1. Genialnie spójna całość!
    Buty zachwycają, narzutka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie boho klimaty!
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)